problem med cod: ghosts

Permalänk
Medlem

problem med cod: ghosts

hej, har problem med cod: ghosts när jag kör online. även med lägsta settings på allt börjar det lagga efter ett tag, men när jag jag kör squads mode ( inte online?) så funkar det. någon som vet vad felet kan vara?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4|Moderkort: Gigabyte P85 D3-ATX|CPU: Intel Core I5 4670K|GPU: MSI GEFORCE GTX 770|PSU: Corsair cx750|A-data 128gb ssd| Western Digital Caviar black 1TB

Permalänk
Medlem

Spontant gissar jag på att din processor överhettar.

Vad har du för datordelar?

Kolla upp temperaturerna, med t.ex. HWmonitor och rapportera tillbaka, gärna med en printscreen på temperaturerna.

Edit; Temperaturerna ska du alltså kolla under tiden du spelar och när lagget händer.

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem

Vad har du för grejer under huven?

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rydisen:

Spontant gissar jag på att din processor överhettar.

Vad har du för datordelar?

Kolla upp temperaturerna, med t.ex. HWmonitor och rapportera tillbaka, gärna med en printscreen på temperaturerna.

Edit; Temperaturerna ska du alltså kolla under tiden du spelar och när lagget händer.

ingen av kärnorna gick över 57 grader när jag spelar.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4|Moderkort: Gigabyte P85 D3-ATX|CPU: Intel Core I5 4670K|GPU: MSI GEFORCE GTX 770|PSU: Corsair cx750|A-data 128gb ssd| Western Digital Caviar black 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Vad har du för grejer under huven?

i5 4670k
gtx 770
gigabyte moderkort
a-data ssd

såg att min gpu usage inte gick över 50 procent, ska det vara så?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4|Moderkort: Gigabyte P85 D3-ATX|CPU: Intel Core I5 4670K|GPU: MSI GEFORCE GTX 770|PSU: Corsair cx750|A-data 128gb ssd| Western Digital Caviar black 1TB

Permalänk
Medlem

Är det någon som inte har problem med ghost????
Har liknande dator. Klarar bf4 ultra. Men klarar inte ghost lägsta utan extremt lagg :'(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foxmaner:

Är det någon som inte har problem med ghost????
Har liknande dator. Klarar bf4 ultra. Men klarar inte ghost lägsta utan extremt lagg :'(

precis lika för mig

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4|Moderkort: Gigabyte P85 D3-ATX|CPU: Intel Core I5 4670K|GPU: MSI GEFORCE GTX 770|PSU: Corsair cx750|A-data 128gb ssd| Western Digital Caviar black 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av morganF:

precis lika för mig

Har du senaste grafikdrivrutinen? Jag vet att CoD Ghost är sjukt dåligt optimerat precis som CS Go.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan