modernwarfare 2 vac ban. Force host?

Permalänk

modernwarfare 2 vac ban. Force host?

Så, jag blev vac bannad på mw2 för några dagar sedan för att jag använde en FoV changer, och jag har hört att man kan force hosta med mw2 liberation. jag har försökt, men folk kunde inte joina min lobby. ifall någon känner för att guida mig hur eller vill byta en mw2 gift emot csgo skins så skriv gärna här

Permalänk
Medlem

Tack VAC...!

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaBone:

Tack VAC...!

Skyll inte på Valve. Skyll på Activision/Infinity Ward.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Skyll inte på Valve. Skyll på Activision/Infinity Ward.

Spel som inte har FOV slider eller en config man kan ändra utan att spelet går sönder är dåliga spel.

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem

Hahaha, gutt med ban för att man ändrar FoV...

Helt otroligt. Den här industrin har ju blivit helt fantastisk, sjukt att det ens existerar sådana här grejer.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

Tråkigt att man ska få en VAC ban på sitt konto för och ändra FOV. Däremot verkar du ju haft något annat skit på din dator där du tvingar till dig host, och du är säker på att det inte är den grejen som fått dig bannad?

googlade på "mw2 liberation" och det verkade vara ett suspekt program. "Bypass VAC-ban & client checks"

Du skulle kanske kört på denna istället: http://www.mapmodnews.com/article.php/Modern-Warfare-2-FoV-Ch...
Jag har ända sedan den släpptes till mw3 använt den och ingen vac ban än. Däremot använder ju folk den på egen risk. mw3-versionen blev t.om "okej:ad" utav bancandy eller någon på IW, den kanske dom slutade acceptera igen efter att dom inte tillät fov changer i ghosts längre och istället la in det i spelet.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Liberation har ju förstört hela MW2!

Är man för bra så blir man oftast kickad eller så kör dom tråkiga mods eller helt enkelt använder alla fusk som finns tillgängligt i MOD MENU.

Om du verkligen tycker om MW2 så hade jag skaffat mig ett nytt konto på steam och köpt mig en ny kod.

Har sammanlagt 3 konton på steam.

Första kontot bannat för att jag körde Retarded Bots i MW2 utan VAC disabler.
Så började använda liberation för att jag inte hade lust att skaffa nytt konto och köpa nytt MW2.

Efter ett tag så skaffade jag mig ett nytt konto och köpte mig ett nytt MW2 eftersom jag förstod vilket skit Liberation var.
Råkade dock starta upp liberation på mitt nya konto och blev därför bannad på det nya kontot.

Mitt tredje konto som jag använder idag är jag inte bannad på. Spelar bara MW2 normalt idag och hatar allt som har med Liberation att göra.

Använder bara liberation om jag blir deranked (Förlorar alla upplåsningar) av någon annan som använder liberation.

Tack för mig.

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"