Sidan 33 av 33 « Första 23303132 33

Verktyg Visningsval
2014-05-04, 02:35   #961

AMD-FX

Medlem

AMD-FXs avatar

Registrerad: nov 2013

Citat:
Ursprungligen inskrivet av ghostfenix Visa inlägg
Kan vi inte plocka ihop ett gäng och panga loss lite på Skyttegravs server? Skulle vara kul och köra lite organiserat för oss som är nya i RO.
Organiserat? Jag tycker inte folk bryr sig vad ledaren säger ibland. Exempel: Gå inte till D utan B för att D är svårt att ta då folk campar där. Folk springer trots detta till D och faller som käglor. Jag själv är ganska kass på det spelet även om jag oftast kommer i mitten av listan. Igår gick det både bra och skitdåligt, allt bror ju på i vilket team man hamnar i. Ibland blir man totalt överkörda för att folk springer som om det vore BF eller COD
AMD-FX är inte uppkopplad
2014-05-04, 10:26   #962

ghostfenix

Medlem

ghostfenixs avatar

Registrerad: sep 2012

Citat:
Ursprungligen inskrivet av AMD-FX Visa inlägg
Organiserat? Jag tycker inte folk bryr sig vad ledaren säger ibland. Exempel: Gå inte till D utan B för att D är svårt att ta då folk campar där. Folk springer trots detta till D och faller som käglor. Jag själv är ganska kass på det spelet även om jag oftast kommer i mitten av listan. Igår gick det både bra och skitdåligt, allt bror ju på i vilket team man hamnar i. Ibland blir man totalt överkörda för att folk springer som om det vore BF eller COD
Jag tror du missförstod mitt inlägg en aning. Jag syftade på att vi skulle samla ihop ett gäng här ifrån Swec och sitta på TS/Mumble , den typen av "organiserat" spel.
ghostfenix är inte uppkopplad
2014-05-04, 11:46   #963

AMD-FX

Medlem

AMD-FXs avatar

Citat:
Jag tror du missförstod mitt inlägg en aning. Jag syftade på att vi skulle samla ihop ett gäng här ifrån Swec och sitta på TS/Mumble , den typen av "organiserat" spel.
Hmm, ok. Jag använder aldrig mic hur som helst så för min del är det skitsamma i såna fall.

Igen hände det att jag avlivat ett gäng från egna laget med granater (två gånger om till och med i samma spel). Jag är totalt kass och vill aldrig använda dem igen. Jag lämnade snabbt spelet efter det. Man brukar bli kickad vid för många TKs på den servern
2014-05-04, 13:07   #964

Enorus

Medlem

Enoruss avatar

Plats: Västervik

Registrerad: dec 2008

Jag är med om någon vill köra lite teamwork i alla fall. Lägg till Enorus på Steam om ni är intresserade.
Enorus är inte uppkopplad
2014-05-04, 19:12   #965

AMD-FX

Medlem

AMD-FXs avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Enorus Visa inlägg
Jag är med om någon vill köra lite teamwork i alla fall. Lägg till Enorus på Steam om ni är intresserade.
Tror jag såg dig förut.

Hatar hjärndöda spelare. Jag slängde en granat mot en tysk men likt förbannat springer en medspelare fram mot granaten trots jag redan kastat den och jag får teamkill. Dom får väl läsa spelet bättre vad som händer runt omkring. Nu lägger jag inte enbart skulden på honom, jag är inte så duktig själv jämt
2014-05-05, 01:40   #966

ghostfenix

Medlem

ghostfenixs avatar

Citat:
Tror jag såg dig förut.

Hatar hjärndöda spelare. Jag slängde en granat mot en tysk men likt förbannat springer en medspelare fram mot granaten trots jag redan kastat den och jag får teamkill. Dom får väl läsa spelet bättre vad som händer runt omkring. Nu lägger jag inte enbart skulden på honom, jag är inte så duktig själv jämt
Såg dig (Viking [SWE]?!) på Skyttegrav ikväll. Vi spelade som Axis på "snöbanan" med backarna. Fortfarande riktigt nöjd med både RO2 och Rising Storm (som jag köpte när det var rea) , växlar lite mellan krigsskådeplatserna. Iwo Jima är riktigt häftig , påminner lite om första gången när man spelade landstigningen av Normandie i Medal of Honor: Allied Assault.

Förresten vad menas med exempelvis (48) som står efter att man dödat en fiende? Är det offrets rank?
2014-05-05, 07:14   #967

tEan

Medlem

tEans avatar

Plats: Buriram/Thailand

Registrerad: apr 2008

Citat:
Såg dig (Viking [SWE]?!) på Skyttegrav ikväll. Vi spelade som Axis på "snöbanan" med backarna. Fortfarande riktigt nöjd med både RO2 och Rising Storm (som jag köpte när det var rea) , växlar lite mellan krigsskådeplatserna. Iwo Jima är riktigt häftig , påminner lite om första gången när man spelade landstigningen av Normandie i Medal of Honor: Allied Assault.

Förresten vad menas med exempelvis (48) som står efter att man dödat en fiende? Är det offrets rank?
Hur många meter han var från dej.
2014-05-05, 07:58   #968

AMD-FX

Medlem

AMD-FXs avatar

Mitt rekord är på 161 meter eller nåt, men jag kör nästan bara med geväret (det man får ladda om för varje skott). Har gått hyfsat igår då jag kom på fjärde plats en gång. Oftast blir ledaren som vinner listan tack vare att han har tillgång till artilleriet. Mina poäng tar jag genom att va med att erövra strategic points eller vad man ska alla dom. Jag är rätt kass på att skjuta för det mesta. Jag kan missa när fienden står ett par meter framför mig och då är det kört då det tar tid att ladda om

Var på en server där en hackare förstörde för oss, men han blev kickad snabbare än kvickt. Han såg till att hela banan blev som en jordbävning

Citat:

Jag köpte Rising Storm som har alla RO2 multiplayerbanorna, men inget singelspel mode, men skitsamma bottarna är hur korkade som helst. Synd att inte skyttegrav.se kör dessa banorna där det är Japan vs USA. Jäkligt jobbigt när det är sån dimma på snöbanorna, speciellt den med snöbackarna

Senast redigerad av AMD-FX 2014-05-05 klockan 08:12.
2014-05-05, 10:37   #969

Jinxswe

SpelClockers

Plats: Hässleholm

Registrerad: mar 2010

Citat:
Mitt rekord är på 161 meter eller nåt, men jag kör nästan bara med geväret (det man får ladda om för varje skott). Har gått hyfsat igår då jag kom på fjärde plats en gång. Oftast blir ledaren som vinner listan tack vare att han har tillgång till artilleriet. Mina poäng tar jag genom att va med att erövra strategic points eller vad man ska alla dom. Jag är rätt kass på att skjuta för det mesta. Jag kan missa när fienden står ett par meter framför mig och då är det kört då det tar tid att ladda om

Var på en server där en hackare förstörde för oss, men han blev kickad snabbare än kvickt. Han såg till att hela banan blev som en jordbävning

Jag köpte Rising Storm som har alla RO2 multiplayerbanorna, men inget singelspel mode, men skitsamma bottarna är hur korkade som helst. Synd att inte skyttegrav.se kör dessa banorna där det är Japan vs USA. Jäkligt jobbigt när det är sån dimma på snöbanorna, speciellt den med snöbackarna

Jag slängde in enbart R02 då många körde just de för de va gratis för alla. Men funderar på att köra mix på båda.
|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|Gigabyte Z77X-UD3H ATX|Intel Core i7 3770K 3,5Ghz (Ivy Bridge)|Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP|Samsung SSD Kit 840-Series 250GB|2TB Seagate Barracuda 7200rpm SATA 6Gbit/s|DVD±RW Samsung 24X DL Svart OEM|Gigabyte GeForce GTX 680 2048MB Super Overclock|
Jinxswe är inte uppkopplad
2014-05-05, 11:59   #970

ghostfenix

Medlem

ghostfenixs avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av tEan Visa inlägg
Hur många meter han var från dej.
Nej men det står väl i klartext sist ... "XXX m"?
2014-05-05, 12:00   #971

ghostfenix

Medlem

ghostfenixs avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Jinxswe Visa inlägg
Jag slängde in enbart R02 då många körde just de för de va gratis för alla. Men funderar på att köra mix på båda.
Testa och se om för mycket folk droppar av annars kan det ju vara uppskattat med lite variation.
2014-05-05, 15:15   #972

AMD-FX

Medlem

AMD-FXs avatar

Citat:
Bra. Dock är jag inte helt försjust i jungelbanorna eftersom det är skitsvårt att se vad fienden är. Jag tycker dock att Rising Storm har snyggare banor än RO2, men det är ju nyare tillägg än RO2
2014-05-11, 21:18   #973

AMD-FX

Medlem

AMD-FXs avatar

Har skyttegrav.se grävt ner sig totalt nu eller? finns ju inget folk där längre eller har ni tröttnat på spelet?
2014-05-12, 13:49   #974

Jinxswe

SpelClockers

Citat:
Har skyttegrav.se grävt ner sig totalt nu eller? finns ju inget folk där längre eller har ni tröttnat på spelet?
Har tyvärr varit på militär övning sen tisdags och på kvällen så släppte dom en ny patch så kunde inte patcha fören igår kväll.
|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|Gigabyte Z77X-UD3H ATX|Intel Core i7 3770K 3,5Ghz (Ivy Bridge)|Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP|Samsung SSD Kit 840-Series 250GB|2TB Seagate Barracuda 7200rpm SATA 6Gbit/s|DVD±RW Samsung 24X DL Svart OEM|Gigabyte GeForce GTX 680 2048MB Super Overclock|
2014-05-12, 15:13   #975

AMD-FX

Medlem

AMD-FXs avatar

Citat:
Har tyvärr varit på militär övning sen tisdags och på kvällen så släppte dom en ny patch så kunde inte patcha fören igår kväll.
Ok, jag har några andra servrar att gå till tills skyttegrav blir aktiv igen. Hatar dock serverar med botar då dom är hur dumma som helst
2014-05-17, 22:38   #976

Hummler

Medlem

Registrerad: aug 2011

Finns det någon svensk "seriös" klan? Alltså folk som verkligen samarbetar? Är även jag ganska ny på detta och det skulle vara kul att lira med folk som har någorlunda bra samarbete.
Hummler är inte uppkopplad
2014-05-20, 20:32   #977

JagdKatzen

Medlem

JagdKatzens avatar

Plats: Kalmar

Registrerad: maj 2013

Är helt fast på det här spelet nu, och tänkte börja lira med Deadly Gaming (http://deadlygaming.com/) som verkar ha ett gäng RO2-spelare. Känner inte till någon svensk klan tyvärr, denna är internationell.

Någon som annars har lust att hoppa in på en server och lira teamplay? Skriv gärna här
System: ASRock Z87 Extreme4 | Intel Core i7 4770K @ 4.4 Ghz | EVGA GTX 780Ti SC @ 1250 Mhz | Crucial 16GB 1600Mhz Ballistix Sport | Samsung 840 Pro 128GB + Intel 330 120GB | WD Caviar Blue 1TB | Corsair H100i | Be Quiet! Dark Power 850W 80+ Platinum | FD Define R4
Kringutrustning: 27" QNIX QX2710 + 24" BenQ XL2411T 144Hz | Ducky Shine3 Cherry MX Blue | SteelSeries Sensei RAW | NuForce µDAC2 | Sennheiser HD600
JagdKatzen är inte uppkopplad
2014-05-22, 18:15   #978

AMD-FX

Medlem

AMD-FXs avatar

Har skyttegrav.se dött helt nu? Jag hade servern på min favoritlista, men nu hittar jag den inte alls längre
2014-05-22, 20:18   #979

Jinxswe

SpelClockers

Citat:
Har skyttegrav.se dött helt nu? Jag hade servern på min favoritlista, men nu hittar jag den inte alls längre
Just nu vet jag inte varför den inte kommer fram :/ Håller på att kolla på de

Edit: Lite uppdateringar av nätverket och PB så funkar nu servern

Senast redigerad av Jinxswe 2014-05-22 klockan 20:25.
2014-05-22, 21:24   #980

AMD-FX

Medlem

AMD-FXs avatar

Citat:
Just nu vet jag inte varför den inte kommer fram :/ Håller på att kolla på de

Edit: Lite uppdateringar av nätverket och PB så funkar nu servern
Ja, nu syns den igen. Det som fattas nu är lite spelare också. Kom igen nu, hur kul är det att spela mot botar???
2014-05-22, 22:07   #981

Jinxswe

SpelClockers

Citat:
Ja, nu syns den igen. Det som fattas nu är lite spelare också. Kom igen nu, hur kul är det att spela mot botar???
Är 20 stycken på den nu ^^
2014-05-23, 02:02   #982

AMD-FX

Medlem

AMD-FXs avatar

Citat:
Är 20 stycken på den nu ^^
Jag var inne förut och spelade. Inga vettiga commanders. Då var vi inte 20 st som du skrev men det kanske blev bättre senare?

Tyskarna slängde en rökgranat rakt där jag låg och började anfalla utan att se mig tack vare röken. Jag sköt ner flera stycken i ryggen tack vare det
2014-05-26, 15:46   #983

jOnÄTÄn

Medlem

jOnÄTÄns avatar

Registrerad: jan 2008

Tänkte köra spelet nu, har äntligen en dator som orkar med det. Vill någon köra ihop? Bara o lägga till mig på skype (den hittar ni i min swec profil) 22år.
Edit "RO game has stopt working" Ser inte ut som det blir något spelande trots allt.

Redaktionens senaste nyhetsrubriker