Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk

Ser trevligt ut, gillar den lite idylliska känslan man får men klara färger. Kul att dom gått tillbaks lite till rötterna.

Permalänk
Medlem

Har aldrigt gillat Far Cry serien men det ser väl bra ut.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Far cry ett var ju riktigt najs pga miljöerna som var häpnasväckande när man spelade det första gången, tvåan var riktigt jäkla najs även om man körde det på låga inställningar dock gillade inte 2an riktigt sådär var för mkt att bara åka åka åka.

Få se hur 3an blir:)

Permalänk
Medlem

Hoppas på bättre grafik än tvåan:P

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk

Mja, 2'an var en sån otrolig besvikelse att jag inte känner något tagg alls inför ännu en uppföljare. Får väl se hur det artar sig längre fram, men jag har inga förväntningar. Dom verkar iaf satsa hårt på förstapersons-animationerna, vilket var det enda positiva med 2'an. Men i övrigt känns det helt off om man jämför med 1'an som var det riktiga mästerverket.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Hoppas verkligen dom gör så att man kan köra stealth, det var därför jag älskade ettan och blev rätt besviken på tvåan då fiender ser en på flera km avstånd när man sitter i högt gräs med en kamoflagedräkt på natten:P

Visa signatur

Lian Li PC-B25FB | Gigabyte P67A-D3-B3 | i5 2500k @ 4.3GHz | Vengeance 8GB | Asus 970 Strix DirectCu II | Corsair AX 750W | Crucial m4 64GB | DarkRock Pro C1 | O2+ODAC portable mod | Beyerdynamic DT 880 Pro 600Ω

Permalänk
Skrivet av erikssonown:

Hoppas verkligen dom gör så att man kan köra stealth, det var därför jag älskade ettan och blev rätt besviken på tvåan då fiender ser en på flera km avstånd när man sitter i högt gräs med en kamoflagedräkt på natten:P

Indeed, alla såg en var man än var, likadana uppdrag hela tiden och kööööööööööööra bil... 2an var inte kul

Permalänk
Skrivet av Moggelito:

Indeed, alla såg en var man än var, likadana uppdrag hela tiden och kööööööööööööra bil... 2an var inte kul

Det i etten var perfekt, låg i en buske och tog dom en efter en med en silenced mp5:) jäkligt nervpirrande för om dom upptäckte en så kunde man dö till skillnad från många andra spel:P det jag störde mig på mest i tvåan var att man kom in i ett hus där det står en, han snurrar runt och säger hmmm innan man skjuter honom med silenced vapen, samtidigt upptäcker alla andra i närheten en:P

Visa signatur

Lian Li PC-B25FB | Gigabyte P67A-D3-B3 | i5 2500k @ 4.3GHz | Vengeance 8GB | Asus 970 Strix DirectCu II | Corsair AX 750W | Crucial m4 64GB | DarkRock Pro C1 | O2+ODAC portable mod | Beyerdynamic DT 880 Pro 600Ω

Permalänk

Håller just nu att spela igenom ettan faktiskt, måste säga att det är riktigt roligt. Tycker att det är väldigt bra grafik för att vara publicerat 2004, jag köpte min dator runt 2006 om jag minns rätt och jag måste köra lägsta grafikinstälningar:(

Edit: tar tillbaks det där^ prövade nyss med högsta inställningar och det funkade finfint:D

Permalänk

Huh, ingen GTA:Somalia

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk

Tyckte om ettan väldigt mycket samt att jag tyckte om tvåan trots alla nacktdelar med det och jag hoppas att 3 an blir awsome Hoppas bara inte att det floppar.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D - RX 6950 XT - Corsair vengeance 2x16 Gb - Corsair AX 760w [/B]

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

3an kiommer bli awesome, man är ju i djungeln igen^^

Tror inte man behöver köra bil i 200 mil innan man kommer fram till själva uppdragsplatsen, möjligtvis måste man knata en bra bit först

Permalänk

Did i ever tell you the defintion of insanity?

Permalänk
Medlem

Först tyckte jag att spelet skulle kanske bli bra, sen såg jag att den är anpassad för konsoler

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Far Cry 3 kommer nog bli bättre än föregångaren. Titta på animationerna och spelstilen, så ser ni varför jag tror det.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

karaktärerna såg ju tragiskt fula ut, annars såg spelet bra ut.

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggaaaa:

karaktärerna såg ju tragiskt fula ut, annars såg spelet bra ut.

Det tycker jag inte. Plus, spelet var nog i en tidig utvecklingstadie, då det visades upp på E3. Kort sagt, de har inte putsat till spelet riktigt än.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Oggaaaa:

karaktärerna såg ju tragiskt fula ut, annars såg spelet bra ut.

Håller med om det första, de såg ju riktigt "gamla" ut men om det är som edgren säger så kan man ju hoppas på en förbättring. Allt annat såg ju bra ut

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

störde mig på att hjälten slet av sina rep vilket kändes väldigt oseriöst. kändes som crysis 1 fast utan dräkt men tydligen en människa som kan slita av rep...

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

störde mig på att hjälten slet av sina rep vilket kändes väldigt oseriöst. kändes som crysis 1 fast utan dräkt men tydligen en människa som kan slita av rep...

Skulle kännas mer originellt om han använde vassa stenar för att skära sönder repet.

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk

ser najs ut . Är det samma grafikmotor som i sniper ghost warrior ?

Permalänk
Medlem

tycker de såg ganska dött ut! Gillade 1an, 2an gick inte att spela utan att bli förbannad, men älskade ljuset i 2an. Blev inte alls imponerad av denna videon, men hoppas på att de blir ett bra spel. Men eftersom de verkar vara ett konsolspel i första hand så ska man väl inte vara allt för positiv;)

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Kom ihåg att det inte är ett färdigt spel och innehållet samt videon inte är av bästa kvalitet.

De första spelen var bra med sina negativa sidor (:p) men vi ska inte döma ut det tredje än.

Permalänk
Medlem

Om dom har lärt sig läxan sen tvåan och skärpt till uppdragen, AIn och alla andra töntigheter kan nog trean bli helt okej (med dagens mått dvs).
Dock kommer jag sitta med händerna i kors tills jag testat spelet.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk

Upplägget var väl ganska nifty, men eldstriderna kändes lika fejk som vanligt; att kunna springa runt varandra funkar inte i verkligheten...
Och ja, karaktärerna var brutalt fula för sin tid.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

störde mig på att hjälten slet av sina rep vilket kändes väldigt oseriöst. kändes som crysis 1 fast utan dräkt men tydligen en människa som kan slita av rep...

Du förstår väl själv att han blev mycket starkare under vattnet :D.

Hehe

Permalänk

jag tycker att farcry2 var det bästa spelet fram tills bf bc2. nu var det bra tag sen jag körde det men jag uppfattade aldrig att man vart uptäckt direkt och dom sprang mot man var på en gång som många påpekar. visst dom började avancera mot de området man var i men var man bara väl kamoflerad och inte sköt när dom var precis brevid så sprang domk förbi en ibland. var det långt till uppdrag så tog man bussen om det var närmare så vart inte så mycket åkande endå ( iofs mer än flesta spel)stort minus enligt mig var att man inte kunde återvända och " freeroma" efter storylines slut.

Visa signatur

Moderkort:asus prime x570 pro cpu: Amd ryzen 5600x cpucooler: corsair h70 Ramminne: 64 gb corsair vengance Gpu: AMD: rx 6800 16 gb psu: corsair RM1000i

Permalänk

Jag tyckte att Far Cry 2 var riktigt riktigt bra, svårt att finna en annan shooter i med samma överlevnadskänsla.
Förresten så finns Far Cry 3 E3 trailern i HD- Kvalité numera: http://www.youtube.com/watch?v=HCsNmsnoyEQ