Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Rydisen
Det var ju irriterande ooptimerat när jag spelade betan i alla fall! Hur är det med det nu?
Jag spelade inte betan, men spelat ungefär sen release och det är väldigt bra nu tycker jag

Dom patchar rätt ofta och fixar småbuggarna som fortf existirerar!
Citat:
Sh4d0wfi3nd
Tröttnade efter 1 level då jag alltid var högst på servrarna :/ Inget motstånd ^^
Haha! Snart kommer dock "Ranked match" vilket kommer bli tuffare, sen kan du ju mixa/gå med i nån clan och få myycket mer motstånd

Tips är också att det verkar va bättre folk som lirar på custom servrar. Har också tröttnat lite på vanliga "quick join" därav funderingen att styra upp en server med lite tuffare regler.
Citat:
femkantig
kört det en hel del men det har inte blivit så mkt den senaste månaden... efter att de gav raidern och infiltratorn nya vapen var det inte lika lätt att base-**** med juggernaut längre (för att alla helt plötsligt gör det) så har hållt mig till att jaga flaggan med pth vilket inte är lika kul. eurogamer har en bra recension av spelet.
I feel you

Plasman har dom iaf nerfat nu så den är inte lika lätt att träffa med, inte alls lika många som springer runt med den nu.
Spela chaser som pth har jag faktiskt börjat med nu, tycker dock de är riktigt kul! Men ja, bomba folk med mortar är ju också rätt nice