Permalänk
Medlem

Sniper elite V2

Tjena, tänkte göra en tråd om Sniper elite v2 som släpps om 6 dagar från idag.. testade demon idag och tyckte det såg sjukt snyggt ut och det var kul!

Tänkte höra om nån utav er hade tänkt och köpa spelet till PC ? förbokade på webhallen för 279kr (inkl frakt)
grafiken var faktiskt sjukt snygg, och då är jag kräsen..

Diskutera gör vad ni vill

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

Ser riktigt trevligt ut har också testat demon och det var grymt! tror jag kommer att köpa det också!

Permalänk
Medlem

Har också bokat det från Webhallen, om det är många här på swec som spelar det, så kanske vi kan starta upp en grupp på steam?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naamah:

Har också bokat det från Webhallen, om det är många här på swec som spelar det, så kanske vi kan starta upp en grupp på steam?

Låter som en bra ide, om det inte är nån fler som väcker intresse så kan vi kanske köra tillsammans?? alltid roligare att spela med någon än själv

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk

finns demot på PC?

Permalänk
Medlem

Japp absolut finns på steam

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Skrivet av Theunit:

Japp absolut finns på steam

Tack så mycket!

Permalänk
Medlem
Skrivet av vickelito:

Tack så mycket!

Varsegod skriv här när du testat demot, så får vi se vad du tyckte om det !

Mvh.

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk

Ser fett kul ut
Ska laddas ner

Visa signatur

Adam Mcintosh

Permalänk

Demot var snyggt och välgjort, spelet är beställt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guteklockaren:

Demot var snyggt och välgjort, spelet är beställt...

Kul att du gilla de då kanske du också vill vara med och lira me swec members när det släpps ? fanns ju både coop och MP!

Skrivet av Adammcintosh:

Ser fett kul ut
Ska laddas ner

Ja gör det återkom med va du tyckte!

P.S passar på och slänga upp en screenshot så kan ni se lite vad man kommer att kuna göra.

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

Det blir att testa spelet nu, väntar bara på att demot ska laddas ner

Visa signatur

Stationär: I7 8700k | Asus prime Z370-a | 32GB Corsair Vengeance 3200Mhz CL16 | | Corsair RM750x | Corsair H110 V2 | Samsung Evo 960 500GB | Seagate 600 Pro 480GB | RTX 2080 | Be Quiet Dark Base Pro 900

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soberz:

Det blir att testa spelet nu, väntar bara på att demot ska laddas ner

Najs hoppas du gillar de!

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk

Tyckte spelet var riktigt roligt!
Snygg grafik, bra känsla i spelet helt enkelt.
Problemet i riktiga spelet blir väl att få till varierade uppdrag. Man vill inte bara springa till en vantage point, få se en cut-scene och sedan skjuta sitt target. Nu hoppas jag dem har fått till det.
Sedan får vi se hur bra Multiplayer blir.

Men då jag var klar med demot kände jag för att lira lite mer.
Blir troligen ett köp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av vickelito:

Tyckte spelet var riktigt roligt!
Snygg grafik, bra känsla i spelet helt enkelt.
Problemet i riktiga spelet blir väl att få till varierade uppdrag. Man vill inte bara springa till en vantage point, få se en cut-scene och sedan skjuta sitt target. Nu hoppas jag dem har fått till det.
Sedan får vi se hur bra Multiplayer blir.

Men då jag var klar med demot kände jag för att lira lite mer.
Blir troligen ett köp!

Kul! jo jag håller med på uppdragen, men jag tror dom har fått till det lite mer varierat faktiskt!men man vet inte! sen hoppas jag verkligen att multiplayern är kul också!

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk

Gillar benspräckardetaljerna även om de snålar lite med blodet kanske

Är absolut med på co-op om intresse finns.
Har dessvärre två brutna fingrar på vänster hand så har inte full kapacitet i awsd hållningen ännu...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guteklockaren:

Gillar benspräckardetaljerna även om de snålar lite med blodet kanske

Är absolut med på co-op om intresse finns.
Har dessvärre två brutna fingrar på vänster hand så har inte full kapacitet i awsd hållningen ännu...

Ahh, får flashbacks.. jag fick fraktur i vänster lillfinger så hade gips över hela armen och fringrarna hade bara tummen fri.. och fick frakturen dagen då bf:bc2 släpptes och jag var hypad som fan, kunde inte spela på 3 veckor!

Hoppas att du kan spela mer än vad jag kunde iallafall.. sen så spelar det ingen roll om vi dör massa hehe, det är kul att bara spela med andra liksom!

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Skrivet av Theunit:

Kul att du gilla de då kanske du också vill vara med och lira me swec members när det släpps ? fanns ju både coop och MP!

Ja gör det återkom med va du tyckte!

P.S passar på och slänga upp en screenshot så kan ni se lite vad man kommer att kuna göra. http://i.imgur.com/8x5YI.jpg

Fett nice spel
Blir det att spela, pris på detta spel?:)

Visa signatur

Adam Mcintosh

Permalänk
Medlem

hade jag inte haft för stora nerver och hjärtklappning hade jag köpt det

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk

hursomhelst så har jag samma nick på steam som här på swec när det blir dags

hur sugen som helst

Permalänk
Medlem

Har spelat igenom demot ett par gånger nu. Grafik är väldigt snygg och älskar effekterna som kommer ibland när man te.x gör en headshot så där i slowmotion Blir lätt att köpa det när det kommer ut !

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adammcintosh:

Fett nice spel
Blir det att spela, pris på detta spel?:)

Om man köper det på steam så kommer det kosta ca 300 kr

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Skrivet av Theposjo:

Om man köper det på steam så kommer det kosta ca 300 kr

Nuvarande pris på steam är 421 kronor.

Permalänk
Medlem

Synd man inte har pengar, hade gärna hafft detta till xbox

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk

Älskade 1:an. Det här blir ett givet köp

Visa signatur

| Intel Core i7 4790K |NZXT Kraken X61 | ASUS Z97-A |Asus GTX 780 DCII OC 3GB SLI |16 gb Corsair 1600Mhz vengeance |Cooler Master V1200 | Kingston Hyper X 240GB , Corsair force series3 120GB, 1TB WD Caviar Black | Fractal Design Define XL R2 | Acer Predator XB270HU| Win 10 Pro 64 bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanLoveNilsson:

Nuvarande pris på steam är 421 kronor.

Sorry trodde att det var dollar först. Men då har du rätt^^

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem

Spelet är ju Steamworks så man måste inte köpa det direkt från Steam.
Om Gamersgates UK sida tillåter en att beställa därifrån som svensk så får man det för under 300Kr.
Beställer man från Zavvi.com så får man det för 230Kr men då får man ju vänta tills det kommer i brevlådan, kan ibland ta två veckor ifrån dem men billigt är det i alla fall.

Permalänk
Medlem

Webhallen säljer det för 250kr vilket är billigt. Blir nog ett köp när det kommer.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Sjukt spel, man ser kulan gå igenom organ och ryggraden på fienden :P. Bara jag som har problem med konstigt ljud? Det ekar typ och svårt att höra var fienden är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adammcintosh:

Fett nice spel
Blir det att spela, pris på detta spel?:)

runt 250kr på webhallen

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.