Tips på bra grafikmod till Crysis.

Permalänk
Medlem

Tips på bra grafikmod till Crysis.

Jag tänkte ta och lira igenom Crysis 1 igen och skulle gärna ha lite tips på vilka mods som får spelet att se riktigt bra ut. Jag har hittills testat Blackfire, Expanded och Quality mod 1.31, den sistnämnda vill inte fungera, den bara startar om spelet utan att ladda modden, trots att jag har en original kopia av spelet, patchad till 1.21 men de andra två fungerar utmärkt. Är på jakt efter fler mods att testa.
Har letat i forumet och kunde inte hitta någon tråd om detta. Skulle vara väldigt tacksam för tips

Visa signatur

Processor: i9 9900K Moderkort: Gigabyte Z390 Gaming X RAM: 16 GB Corsair DDR4 3600 MHz Grafikkort: MSI RTX 2070 Gaming HD1:(System) Samsung 970 Evo NVME 500 GB HD2: OCZ ARC SSD 240 GB HD3: Samsung 840 SSD 250GB HD4:Seagate Barracuda 2 TB HD5: HGST Travelstar 1 TB

Permalänk
Permalänk

Inte testat så många av de i ovanstående länk men "Natural mode" har jag testat och den gör skillnad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shakademus:
Skrivet av HenkeBenke123:

Inte testat så många av de i ovanstående länk men "Natural mode" har jag testat och den gör skillnad

Tackar så mycket. Har redan läst en del på andra forum, verkar som det finns väldigt många moddar att testa.

Visa signatur

Processor: i9 9900K Moderkort: Gigabyte Z390 Gaming X RAM: 16 GB Corsair DDR4 3600 MHz Grafikkort: MSI RTX 2070 Gaming HD1:(System) Samsung 970 Evo NVME 500 GB HD2: OCZ ARC SSD 240 GB HD3: Samsung 840 SSD 250GB HD4:Seagate Barracuda 2 TB HD5: HGST Travelstar 1 TB