Nytt i forumet
Senaste privatannonserna
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes
| 2010-02-22, 22:25 | #1 |
lärling83Medlem Plats: Landskrona Registrerad: jun 2007 |
Alien vs predator problem
När ja försöker starta spelet får ja upp ett felmedelande:
C:\Program Files (x86)\Aliens Vs Predator\AvP.exe Programmet kunde inte starta eftersom programmets sida-vid-sidakonfiguration är felaktig. Kontrollera händelseloggen för ytterligare information. jag har uppdaterat senaste directx, och alla uppdateringar på win uppdate är instalerade på win vista, och senaste grafikorts drivrutiner. 1. e det något progra ja saknar kanske? 2. var hittar ja händelseloggen? 3. någon som har en lösning på problemet? |
|
|
| 2010-02-22, 22:55 | #2 |
LeedowMedlem Plats: Falun Registrerad: dec 2003 |
Citat:
2. Start > Kör > eventvwr 3. Japp, om inte min punkt 4 löser problemet så kanske eventuellt om du hittar något kryptiskt som kanske jag förstår, från din eventlog. Min punkt 4: http://filenetworks.blogspot.com/200...ration-is.html Hade du kört operativsystemet på engelska hade du säkert fått fler träffar med liknande problem.
| 2010-02-23, 11:26 | #3 |
lärling83Medlem Plats: Landskrona Registrerad: jun 2007 |
Citat:
hej, ja va inne lite på ditt spår innnan, dom här testade jag en o en: Microsoft Visual C++ 2008 SP1 Redistributable Package (x86) Microsoft Visual C++ 2005 SP1 Redistributable Package (x86) win uppdate uppdaterade dom. Men ja fick fortfarande samma felmedelande. Men din länk fungerade aldeless utmärkt Microsoft Visual C++ 2005 Service Pack 1 Redistributable Package ATL Security Update http://www.microsoft.com/downloads/d...ng=en#filelist vcredist_x86.exe funkade för mig, tack för hjälpen. |
|
|
| 2010-02-23, 12:18 | #4 |
Sir. HaxalotMedlem Plats: här.. Registrerad: jun 2006 |
Vilken AvP version rör det sig om? AvP 2010? (den senaste.)
|
|
|
| 2010-02-24, 14:10 | #6 |
Sir. HaxalotMedlem Plats: här.. Registrerad: jun 2006 |
Misstänkte det...
AvP 3 är Steam only och ska alltså inte vara installerat i "C:\Program Files (x86)\Aliens Vs Predator" Vilket ger oss §7. Du saknar tydligen lite saker som installeras av Steam. |
|
|
Redaktionens senaste nyhetsrubriker
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes