Mina fungerade utmärkt basen hördes hur tydligt och klart som helst, formaterade datorn och nu knasar basen.
Misstänker att det är någon drivrutin som spökar, då basen funkade utmärkt så installerade jag ENDAST drivrutin från skivan och inte mjukvara som ska kunna konfigurera alla dina Logitech produkter.
Hör av mig när jag löst problemet dock är det inte fel på högtalarna utan på någon drivrutin
Efter lite googlande:
"Anyway if anyone else is having severe Bass problems like I was, try that Base Management option in the location - control panel - sound - G35 - properties - Enhancements - Check bass enhancement and apply; that will probably fix it."
Och nu får jättegärna svara på min tråd angående mitt ljudproblem!
Så löste jag mitt problem:
Jag tog bort drivrutinen, hade kvar Logitech Gaming software sedan installerade jag om drivrutinen.
Gaming software eller annan Utility kom i även för drivrutinen på något konstigt sätt! Så nu har jag endast mus och tangentbord i min utility för att konfigurera deras macro, inställningar och knappar medan hörlurarna fick en egen mjukvara som heter "Konfigurera G35" i startmenyn.
Vet att det låter jävligt enkelt men så löste sig fallet för mig! Handlar bara om i vilken ordning du installerade utility och drivrutinen.
Jag körde omstart mellan avinstalleringen och installeringen för att vara på säkra sidan, glöm ej att unplugga dina hörlurar under både avinstallering och installering. Funkar det inte så testa metoden jag skrev ovan, den på engelska.