Ska köpa CREATIVE GIGAWORKS T3 2.1 är dom bra? hjälp

Permalänk
Avstängd

Ska köpa CREATIVE GIGAWORKS T3 2.1 är dom bra? hjälp

Hej hade tänkt å köpa högtalarpaket, känner att jag börjar lessna på att sitta med mina headset så jag har faktiskt tittat på dessa
http://www.dustinhome.se/product/5010202746/creative-gigawork...

är dessa ett bättre ljud än logitech Z2300? jag hade z2300 förr men många tyckte dom var skit.

Visa signatur

MODERKORT - CROSSHAIR V FORMULA 990FX| LJUDKORT - ASUS XONAR D2| CPU - AMD PHENOM2 970BE X4 4.1 GHZ| CPU KYLARE CORSAIR HYDRO H80| NÄTAGG - XFX 750W PRO SERIES| GRAFIKKORT - AMD RADEON HD 6970 2GB| SSD - CORSAIR FORCE F60| WD GREEN CAVIAR 1TB| SHASSI - ANTEC TWELVE HUNDRED| MÖSS - RAZER IMPERATOR BF3 EDITION| HEADSET - STEELSERIES SIBERIA V2| SKÄRM - ACER G245H HDMI| TANGENTBORD - LOGITECH G110| HÖGTALARE M-AUDIO AV 40|

Permalänk
Skrivet av gamerguy:

Hej hade tänkt å köpa högtalarpaket, känner att jag börjar lessna på att sitta med mina headset så jag har faktiskt tittat på dessa
http://www.dustinhome.se/product/5010202746/creative-gigawork...

är dessa ett bättre ljud än logitech Z2300? jag hade z2300 förr men många tyckte dom var skit.

jag äger själv ett par T3or har själv aldrig varit helt nöjd med dem efter som att basen bara dånar men det gör det på alla billiga 2.1 lösningar men om du inte spelar högt så är det inget fel på de ljudet är ganska klart i diskanten är bara basen som dånar ganska mycket.

om jag va du skulle jag köpa något 2.0 system de är mer prisvärda enligt mig.

Edit: här är en jämförelse så det är bara lyssna http://www.youtube.com/watch?v=WGFtisSrmW8&feature=watch_resp...

Visa signatur

Ljud: Quadral Aurum 70, Rotel RB-1582, Rotel RC-1550, Rega Dac, Musical Fidelity V-Link 192, Isotek Sirius Evo3
Dator 1: Define R4, Intel i7 3770k, HD 7970 Arctic Cooling CF, Samsung 840 Evo 500gb, Creative SB X-Fi Titanium HD
Dator 2: fujitsu lifebook nh532, Samsung 840 250gb

Permalänk
Avstängd
Skrivet av alakabambam:

jag äger själv ett par T3or har själv aldrig varit helt nöjd med dem efter som att basen bara dånar men det gör det på alla billiga 2.1 lösningar men om du inte spelar högt så är det inget fel på de ljudet är ganska klart i diskanten är bara basen som dånar ganska mycket.

om jag va du skulle jag köpa något 2.0 system de är mer prisvärda enligt mig.

Edit: här är en jämförelse så det är bara lyssna http://www.youtube.com/watch?v=WGFtisSrmW8&feature=watch_resp...

Okej känns inte som ett bra alternativ då:O vill helst ha bra ljud i basen! kan du rekkomendera några andra högtalare med subbwoofer för samma pris 1500 eller 1600kr ? Mvh.

Visa signatur

MODERKORT - CROSSHAIR V FORMULA 990FX| LJUDKORT - ASUS XONAR D2| CPU - AMD PHENOM2 970BE X4 4.1 GHZ| CPU KYLARE CORSAIR HYDRO H80| NÄTAGG - XFX 750W PRO SERIES| GRAFIKKORT - AMD RADEON HD 6970 2GB| SSD - CORSAIR FORCE F60| WD GREEN CAVIAR 1TB| SHASSI - ANTEC TWELVE HUNDRED| MÖSS - RAZER IMPERATOR BF3 EDITION| HEADSET - STEELSERIES SIBERIA V2| SKÄRM - ACER G245H HDMI| TANGENTBORD - LOGITECH G110| HÖGTALARE M-AUDIO AV 40|

Permalänk
Avstängd

Är dessa något bra att satsa på ? http://www.inet.se/kundvagn/visa/1691941/2012-04-15

Visa signatur

MODERKORT - CROSSHAIR V FORMULA 990FX| LJUDKORT - ASUS XONAR D2| CPU - AMD PHENOM2 970BE X4 4.1 GHZ| CPU KYLARE CORSAIR HYDRO H80| NÄTAGG - XFX 750W PRO SERIES| GRAFIKKORT - AMD RADEON HD 6970 2GB| SSD - CORSAIR FORCE F60| WD GREEN CAVIAR 1TB| SHASSI - ANTEC TWELVE HUNDRED| MÖSS - RAZER IMPERATOR BF3 EDITION| HEADSET - STEELSERIES SIBERIA V2| SKÄRM - ACER G245H HDMI| TANGENTBORD - LOGITECH G110| HÖGTALARE M-AUDIO AV 40|

Permalänk
Skrivet av gamerguy:

vad jag har hört är dom helt okej men satsa på någon 2.0 lösning tex http://www.inet.se/produkt/6606243/m-audio-bx5-d2

Visa signatur

Ljud: Quadral Aurum 70, Rotel RB-1582, Rotel RC-1550, Rega Dac, Musical Fidelity V-Link 192, Isotek Sirius Evo3
Dator 1: Define R4, Intel i7 3770k, HD 7970 Arctic Cooling CF, Samsung 840 Evo 500gb, Creative SB X-Fi Titanium HD
Dator 2: fujitsu lifebook nh532, Samsung 840 250gb

Permalänk
Avstängd
Skrivet av alakabambam:

vad jag har hört är dom helt okej men satsa på någon 2.0 lösning tex http://www.inet.se/produkt/6606243/m-audio-bx5-d2

varför inte 5.1 ?

Visa signatur

MODERKORT - CROSSHAIR V FORMULA 990FX| LJUDKORT - ASUS XONAR D2| CPU - AMD PHENOM2 970BE X4 4.1 GHZ| CPU KYLARE CORSAIR HYDRO H80| NÄTAGG - XFX 750W PRO SERIES| GRAFIKKORT - AMD RADEON HD 6970 2GB| SSD - CORSAIR FORCE F60| WD GREEN CAVIAR 1TB| SHASSI - ANTEC TWELVE HUNDRED| MÖSS - RAZER IMPERATOR BF3 EDITION| HEADSET - STEELSERIES SIBERIA V2| SKÄRM - ACER G245H HDMI| TANGENTBORD - LOGITECH G110| HÖGTALARE M-AUDIO AV 40|

Permalänk
Skrivet av alakabambam:

vad jag har hört är dom helt okej men satsa på någon 2.0 lösning tex http://www.inet.se/produkt/6606243/m-audio-bx5-d2

Han ville ha bas, och M-audio BX5 har ganska svag bas. Han vill inte att det ska låta bra, utan bara att basen ska låta starkt.

Skrivet av gamerguy:

varför inte 5.1 ?

Behåll de du har tills du tröttnat på basen och istället vill ha välljud.

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Avstängd
Skrivet av simonwellander:

Han ville ha bas, och M-audio BX5 har ganska svag bas. Han vill inte att det ska låta bra, utan bara att basen ska låta starkt.

Behåll de du har tills du tröttnat på basen och istället vill ha välljud.

Nä jag är faktiskt ute efter högtalare med lika mycket bra bas som bra diskant men vill inte lägga mer än 1500 eller 1600kr.
gigaworks T3 är inget att rekkomendera eller? jag har inga högtalare över huvudtaget därför behöver jag nya:)
hade isf tänkt att skaffa ett bättre ljudkort till gigaworks T3 isf ?

Visa signatur

MODERKORT - CROSSHAIR V FORMULA 990FX| LJUDKORT - ASUS XONAR D2| CPU - AMD PHENOM2 970BE X4 4.1 GHZ| CPU KYLARE CORSAIR HYDRO H80| NÄTAGG - XFX 750W PRO SERIES| GRAFIKKORT - AMD RADEON HD 6970 2GB| SSD - CORSAIR FORCE F60| WD GREEN CAVIAR 1TB| SHASSI - ANTEC TWELVE HUNDRED| MÖSS - RAZER IMPERATOR BF3 EDITION| HEADSET - STEELSERIES SIBERIA V2| SKÄRM - ACER G245H HDMI| TANGENTBORD - LOGITECH G110| HÖGTALARE M-AUDIO AV 40|

Permalänk
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fönstrputtsaren:

så man kan säga att många numera köper diskanter utan subwoofer för bäst ljud ?
då känns det som att det är mer värt att köpa ett bättre ljudkort som ett creative ljudkort eller asus ljudkort och köra på ett bättre ljudkort med mina headset siberia V2 eller ?

Visa signatur

MODERKORT - CROSSHAIR V FORMULA 990FX| LJUDKORT - ASUS XONAR D2| CPU - AMD PHENOM2 970BE X4 4.1 GHZ| CPU KYLARE CORSAIR HYDRO H80| NÄTAGG - XFX 750W PRO SERIES| GRAFIKKORT - AMD RADEON HD 6970 2GB| SSD - CORSAIR FORCE F60| WD GREEN CAVIAR 1TB| SHASSI - ANTEC TWELVE HUNDRED| MÖSS - RAZER IMPERATOR BF3 EDITION| HEADSET - STEELSERIES SIBERIA V2| SKÄRM - ACER G245H HDMI| TANGENTBORD - LOGITECH G110| HÖGTALARE M-AUDIO AV 40|

Permalänk
Avstängd

Om jag får bättre ljud med ett annat ljudkort tillsammans med mina headset siberia V2 istället för att lyssna på mitt integrerade ljudkort på moderkortet så kanske jag får bättre ljud om jag bara uppgraderar till ett bättre ljudkort eller ?

Visa signatur

MODERKORT - CROSSHAIR V FORMULA 990FX| LJUDKORT - ASUS XONAR D2| CPU - AMD PHENOM2 970BE X4 4.1 GHZ| CPU KYLARE CORSAIR HYDRO H80| NÄTAGG - XFX 750W PRO SERIES| GRAFIKKORT - AMD RADEON HD 6970 2GB| SSD - CORSAIR FORCE F60| WD GREEN CAVIAR 1TB| SHASSI - ANTEC TWELVE HUNDRED| MÖSS - RAZER IMPERATOR BF3 EDITION| HEADSET - STEELSERIES SIBERIA V2| SKÄRM - ACER G245H HDMI| TANGENTBORD - LOGITECH G110| HÖGTALARE M-AUDIO AV 40|

Permalänk
Skrivet av gamerguy:

så man kan säga att många numera köper diskanter utan subwoofer för bäst ljud ?
då känns det som att det är mer värt att köpa ett bättre ljudkort som ett creative ljudkort eller asus ljudkort och köra på ett bättre ljudkort med mina headset siberia V2 eller ?

Köpa diskanter utan subwoofer? För det första så heter det inte diskanter, utan stativhögtalare.

Och för det andra, du kommer inte få något bra ljud för de pengarna. alakabambam Förslag är ett mycket bra förslag, de låter hyfsat bra ihop med den T-ampen. Du får självklart inte den djupaste och kraftfullaste basen, men musik, film och spel handlar absolut inte bara om bas, jag lovar.

Har för mig jag har hört Gigaworks T3 och jag har för mig att jag inte tyckte de lät så värst bra. Har för mig jag tyckte att basen lät mycket konstigt till vissa låtar, mellanregistret var inte så värst bra men diskanten lät helt okej. Om jag var du skulle jag tittat in Corsair SP2500, och kanske försöka hitta något ställe där du kan provlyssna de

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Avstängd
Skrivet av simonwellander:

Köpa diskanter utan subwoofer? För det första så heter det inte diskanter, utan stativhögtalare.

Och för det andra, du kommer inte få något bra ljud för de pengarna. alakabambam Förslag är ett mycket bra förslag, de låter hyfsat bra ihop med den T-ampen. Du får självklart inte den djupaste och kraftfullaste basen, men musik, film och spel handlar absolut inte bara om bas, jag lovar.

Har för mig jag har hört Gigaworks T3 och jag har för mig att jag inte tyckte de lät så värst bra. Har för mig jag tyckte att basen lät mycket konstigt till vissa låtar, mellanregistret var inte så värst bra men diskanten lät helt okej. Om jag var du skulle jag tittat in Corsair SP2500, och kanske försöka hitta något ställe där du kan provlyssna de

Men om jag fortsätter att använda mina headset siberia v2 och bara uppgraderar till ett bättre ljudkort kan det bli bättre ljud då i spel ?
använder det integrerade ljudkortet till mina headset nu?.

Visa signatur

MODERKORT - CROSSHAIR V FORMULA 990FX| LJUDKORT - ASUS XONAR D2| CPU - AMD PHENOM2 970BE X4 4.1 GHZ| CPU KYLARE CORSAIR HYDRO H80| NÄTAGG - XFX 750W PRO SERIES| GRAFIKKORT - AMD RADEON HD 6970 2GB| SSD - CORSAIR FORCE F60| WD GREEN CAVIAR 1TB| SHASSI - ANTEC TWELVE HUNDRED| MÖSS - RAZER IMPERATOR BF3 EDITION| HEADSET - STEELSERIES SIBERIA V2| SKÄRM - ACER G245H HDMI| TANGENTBORD - LOGITECH G110| HÖGTALARE M-AUDIO AV 40|

Permalänk
Skrivet av gamerguy:

Men om jag fortsätter att använda mina headset siberia v2 och bara uppgraderar till ett bättre ljudkort kan det bli bättre ljud då i spel ?
använder det integrerade ljudkortet till mina headset nu?.

Ja det blir alltid bättre med ett internt ljudkort. Men skillnaden skulle vara större om du istället köpte ett par riktiga hörlurar för runt 1000 kr. Fast det är ju aldrig fel att köpa ett bättre ljudkort, ett ljudkort blir ju aldrig "gammalt" på samma sätt som datorkomponenter, så ett ljudkort kommer ju vara bra i många år framöver.

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Avstängd
Skrivet av simonwellander:

Ja det blir alltid bättre med ett internt ljudkort. Men skillnaden skulle vara större om du istället köpte ett par riktiga hörlurar för runt 1000 kr. Fast det är ju aldrig fel att köpa ett bättre ljudkort, ett ljudkort blir ju aldrig "gammalt" på samma sätt som datorkomponenter, så ett ljudkort kommer ju vara bra i många år framöver.

Okej har nämnligen tittat på detta kortet vad tycks om det ? http://www.inet.se/produkt/6305272/creative-sound-blaster-rec...

Visa signatur

MODERKORT - CROSSHAIR V FORMULA 990FX| LJUDKORT - ASUS XONAR D2| CPU - AMD PHENOM2 970BE X4 4.1 GHZ| CPU KYLARE CORSAIR HYDRO H80| NÄTAGG - XFX 750W PRO SERIES| GRAFIKKORT - AMD RADEON HD 6970 2GB| SSD - CORSAIR FORCE F60| WD GREEN CAVIAR 1TB| SHASSI - ANTEC TWELVE HUNDRED| MÖSS - RAZER IMPERATOR BF3 EDITION| HEADSET - STEELSERIES SIBERIA V2| SKÄRM - ACER G245H HDMI| TANGENTBORD - LOGITECH G110| HÖGTALARE M-AUDIO AV 40|

Permalänk
Skrivet av gamerguy:

Okej har nämnligen tittat på detta kortet vad tycks om det ? http://www.inet.se/produkt/6305272/creative-sound-blaster-rec...

Asus Xonar DX är nog garanterat bättre!

Dock är jag fortfarande inte helt säker på att det kommer bli någon jätteskillnad med ditt Siberia headset.

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk

I den prisklassen ska du inte bry dig om ljudkort. Du får bättre ljud om du lägger ned alla pengar på högtalarna.

Samma gäller sub, har du en budget på 1500 så får du bättre ljud om skippar en sub och lägger ned pengarna på ett par monitorer istället. Och även om du haft en högre budget så tycker inte jag att en sub fungerar speciellt bra till datorn då den ofta är svår att placera när man sitter så nära ljudkällan.

Systemet jag länkade är som sagt inget monstersystem men fortfarande bra mycket bättre än alla "datorhögtalare" i samma prisklass och kommer låta okej.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av simonwellander:

Asus Xonar DX är nog garanterat bättre!

Dock är jag fortfarande inte helt säker på att det kommer bli någon jätteskillnad med ditt Siberia headset.

Vad sägs om dessa grejjerna då? har läst om att dom ger kristallklart fint ljud ifrån sig dom högtalarna
https://www.dustinhome.se/Checkout.aspx

Visa signatur

MODERKORT - CROSSHAIR V FORMULA 990FX| LJUDKORT - ASUS XONAR D2| CPU - AMD PHENOM2 970BE X4 4.1 GHZ| CPU KYLARE CORSAIR HYDRO H80| NÄTAGG - XFX 750W PRO SERIES| GRAFIKKORT - AMD RADEON HD 6970 2GB| SSD - CORSAIR FORCE F60| WD GREEN CAVIAR 1TB| SHASSI - ANTEC TWELVE HUNDRED| MÖSS - RAZER IMPERATOR BF3 EDITION| HEADSET - STEELSERIES SIBERIA V2| SKÄRM - ACER G245H HDMI| TANGENTBORD - LOGITECH G110| HÖGTALARE M-AUDIO AV 40|

Permalänk
Medlem

Satsa på Corsair sp2500. Hört att de verkar rätt bra.

Visa signatur

Stationära : |Fractal Design R4 | |AMD 1090t| |Asus M4A87TD| |Corsair CX 600W| |XFX 7970 Ghz| |Corsair Vengence 8gb| |Corsair Force 3 120gb|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av hannesboey:

Satsa på Corsair sp2500. Hört att de verkar rätt bra.

Har redan bestämt mig:) blir dessa stativhögtalare med ett riktigt skysst ljudkort till

Visa signatur

MODERKORT - CROSSHAIR V FORMULA 990FX| LJUDKORT - ASUS XONAR D2| CPU - AMD PHENOM2 970BE X4 4.1 GHZ| CPU KYLARE CORSAIR HYDRO H80| NÄTAGG - XFX 750W PRO SERIES| GRAFIKKORT - AMD RADEON HD 6970 2GB| SSD - CORSAIR FORCE F60| WD GREEN CAVIAR 1TB| SHASSI - ANTEC TWELVE HUNDRED| MÖSS - RAZER IMPERATOR BF3 EDITION| HEADSET - STEELSERIES SIBERIA V2| SKÄRM - ACER G245H HDMI| TANGENTBORD - LOGITECH G110| HÖGTALARE M-AUDIO AV 40|

Permalänk
Medlem
Skrivet av gamerguy:

Har redan bestämt mig:) blir dessa stativhögtalare med ett riktigt skysst ljudkort till

Vilka? Fanns inget i länken du skickade.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Avstängd
Skrivet av flyawaynille:

Vilka? Fanns inget i länken du skickade.

Dessa http://www.dustinhome.se/product/5010185216/creative-gigawork...

Visa signatur

MODERKORT - CROSSHAIR V FORMULA 990FX| LJUDKORT - ASUS XONAR D2| CPU - AMD PHENOM2 970BE X4 4.1 GHZ| CPU KYLARE CORSAIR HYDRO H80| NÄTAGG - XFX 750W PRO SERIES| GRAFIKKORT - AMD RADEON HD 6970 2GB| SSD - CORSAIR FORCE F60| WD GREEN CAVIAR 1TB| SHASSI - ANTEC TWELVE HUNDRED| MÖSS - RAZER IMPERATOR BF3 EDITION| HEADSET - STEELSERIES SIBERIA V2| SKÄRM - ACER G245H HDMI| TANGENTBORD - LOGITECH G110| HÖGTALARE M-AUDIO AV 40|

Permalänk
Medlem

Skit i ljudkort och köp bättre högtalare inte värt med ljudkort till dem.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk

Som sagt, Logitech och Creative system låter inte speciellt bra. bättre att satsa på ett riktigt högtalarsystem när det ändå är inom din budget. Ljudkort gör inte så stor skillnad. det är något du kan köpa till senare

Permalänk

Du ska ha dessa: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=304431&cks=ASS&assoc=B99...
Dessa låter bra och basen kmr inte bara dundra på. Bara att justera basen. Du kommer inte bli besviken!
Pma mig så ska du få köpa dem till mycket bättre pris!

Visa signatur

[Antec Sonata III - Antec 500w] - [Intel E8500 3,16Ghz] - [Asus P5Q Pro] - [Gainward HD-4850 512MB GS] - [6gb Corsair TWIN2X 6400C4DHX CL4] - [Intel 730 240GB] - [Seagate IronWolf ST8000VN0022 256MB 8TB] [Seagate 3TB ST3000DM001] - [WD Black 1TB WD1001] - [Seagate 500GB ST3500413AS] - [Seagate 320GB ST3320620A] - [Creative Sound Blaster Live 5.1] - [Logitech Z-906] - [AOC 27G2U] | Oöppnade Samsung 860 Evo 1TB&512GB

Permalänk
Skrivet av hannesboey:

Satsa på Corsair sp2500. Hört att de verkar rätt bra.

Dom låter riktigt bra dessutom skapligt billiga också.

Visa signatur

Lycklig ägare till denna fattigmanslaptop. Nypris under 4000:-
Asus 1215B 500GB 4GB minne och W7 Ultimate tweakat
och nerbantat till max Så datorn är riktigt pigg

Permalänk

Lyssna på Fönstrputtsaren!

Skrivet av AshyStyle:

Du ska ha dessa: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=304431&cks=ASS&assoc=B99...
Dessa låter bra och basen kmr inte bara dundra på. Bara att justera basen. Du kommer inte bli besviken!
Pma mig så ska du få köpa dem till mycket bättre pris!

Du har ingen aning. Det där är mer skit än det han har i dagsläget.

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Skrivet av AshyStyle:

Du ska ha dessa: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=304431&cks=ASS&assoc=B99...
Dessa låter bra och basen kmr inte bara dundra på. Bara att justera basen. Du kommer inte bli besviken!
Pma mig så ska du få köpa dem till mycket bättre pris!

Dom låter väl ungefär lika bra som mina Logitech Z523 med andra ord katastrofalt dåligt.

Visa signatur

Lycklig ägare till denna fattigmanslaptop. Nypris under 4000:-
Asus 1215B 500GB 4GB minne och W7 Ultimate tweakat
och nerbantat till max Så datorn är riktigt pigg

Permalänk
Medlem

Själv köpte jag ett par http://www.dustinhome.se/product/5010575590/m-audio-studiophi...

Mycket prisvärda, väldigt rent ljud. Jag spelar ganska svagt och då låter de perfekt, men det går ju såklart inte att dra på för mycket. Har ett x-Fi ljudkort.

Permalänk
Skrivet av Arne Anka:

Dom låter väl ungefär lika bra som mina Logitech Z523 med andra ord katastrofalt dåligt.

Ja det är det jag menar.

Hitta ett par stativhögtalare på fynda.se + http://shop.textalk.se/se/article.php?id=8192&art=7088719

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50