Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Sposckis
Hardstyle intresserad? \o/
Har än så länge bara en hardstyle mix på min soundcloud,
här, fast den är lite gammal. Körde då endast med CD skivor .
Bra låtval, bra övergångar, finns väl ingenting att klaga på. Kör på!
Citat:
Ursprungligen inskrivet av
wixia
Har forskat i Mac vs. PC för "DJing" hela morgonen nu och jag måste säga att jag faktiskt inte har lyckats hitta något konkret om varför Mac skulle vara bättre än PC mer än att OSX anses vara ett litet stabilare OS. Med andra ord, jag har blivit lite fanboi

Hur som helst, Mac är inte heller sämre än PC och jag har alltid velat prova Mac så det spelar inte så stor roll! Dessutom har de flesta som spelar Mac så det känns som att supporten är lite bättre för Mac.
Min kompis spelar sin S4a med en 2010 Macbook Pro utan några som helst problem. Macbook Air 2012 11" med sämsta processorn är nästan dubbelt så snabb som processorn i hans Macbook och den har SSD så jag kan inte tänka mig att det skulle vara några problem. Finns en del videor på Youtube med med folk som provar Traktor och Macbook Air och det verkar fungera bra för alla.
Jag gillar små lurar, vill kunna ha dem när jag reser och pluggar med

Mac's operativsystem är tydligen UNIX baserat. Men very well.
Aja, låter som att det kommer att flyta på då.
Fast sedan så är det inte så stor skillnad mellan stora och små lurar
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Måste också fråga er ifall ni är intresserade utav att spela på en Internet radiostation kallad
Stellar Transmissions?
Jag har spelar där i över ett år och de tar gärna emot nya DJ's. Skulle nog lugnt kunna säga att
alla musikstilar är välkomna och det ända som behövs är en hyfsad internetuppkoppling, ljudkabel från mixerns output till datorn och
gärna webcam, men det sistnämnda är inget krav.
Radiostationen hade en re-launch senaste helgen då de bytte hemsida och officiellt var självständiga efter att tidigare ha varit hopkopplade med en torrent tracker .
Just nu så är den nya sidan i beta stage och det kan vara lite problem med stream'en då det har börjat användas en ny programvara för att stream'a. Streams finns
här ifall ni är intresserade att lyssna.
Ifall ni skulle vilja börja lira på radiostationen så hör av er i PM till mig eller ta tag i det på egen hand genom chatten på hemsidan.
EDIT 1: Det är självklart helt gratis att vara med på Stellar Transmissions och Lira!
EDIT 2: Istället för att skicka PM till mig, så kan ni också besöka denna sidan! 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mvh,
HElephant a.k.a. DJ Sloope