Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Rocky Scarlet*
Han skriver att han kan tänka sig betala 2k för lurarna. Han söker alltså något med riktig kvalité. Att då föreslå produkter från Skullcandy och Beats kan uppfattas som troll. Skullcandy och Beats riktar sig till ungdomar som vill ha "häftiga lurar" som är "inne". Till och med jag som inte är särskilt insatt inom ämnet hajade till och flinade lite grann när jag såg att vissa föreslagit Skullcandy och Beats..
OT: Om du tänkt dig inear-lurar så köp inget som är alltför dyrt.. Vanligtvis så blir sladden glapp efter en tid. Mina CX 400-II Precision höll i ungefär ett år.. Såg att någon länkat inear-lurar från yamaha för 1500kr. Frågan är om dessa håller?
Så bara för att jag inte håller med dig nu då så ska jag kalla dig för troll eller?
Jag är väl medveten om att TS skrev att han är villig att betala 2K för lurarna, men vad har det med saken att göra gällande min åsikt om vett och etikett?
Jag skrev att jag var nöjd med skullcandy, varken mer eller mindre. Inget om kvaliteten, eller hur "inne" de var eller något sådant. Bara att jag var nöjd...
Hur nu TS väljer att tolka det är upp till honom.
Men jag ber så hemskt mycket om ursäkt, ska inte yttra mina trollåsikter mer!