Hej alla Sweckare!
Befinner mig i USA just nu, Florida för de som är lika nyfikna som jag.
Jag behöver hjälp med att köpa ett par in-ear hörlurar till min Lumia 800 som jag skriver på just nu!
Jag hade tänkt mig att ni föreslår ett par grymma inte för dyra hörlurar för mig, jag vill ha go bas, klart ljud alltså ingenting med skit hög viskant och bara sprakar! Jag lyssnar på mycket techno house, dubstep, men också de senaste hitsen, alltså pop osv, men eftersom jag allra mest lyssnar på musik som house, typ calvin harris och swec-användaren vonkauffmans skit grymma house spellista, så kan vi fokusera på hörlurar som är mest anpassade för den musikstilen!
Kraven är:
Inte för dyr, inte för billig. Visa det ni tycker jag ska ha, sen får jag tänka på om jag ska köpa eller inte, alltså jag har ingen max budget, men inte över 1000 spänn iaf.
In ear. Dom ska vara sköna, in ear, för jag älskar det helt enkelt.
Ingen budget/ skit. Sen vet jag inte om märkes e nåt bra, är det bra säger ni så visst.
Sen när ni berättat om det ni föreslår så undrar jag om det är någon här på forumet som vet någon amerikansk motsvarighet till prisjakt/pricerunner. Visst jag kan gå in på närmaste Best-Buy och köpa lurarna, men det kan vara bra att veta om det finns billigare nånstans.
Tack på förhand, älsklingar!
Edit: la till satser.
Skickades från m.sweclockers.com