Skummt problem med google chrome och Logitech g35

Permalänk

Skummt problem med google chrome och Logitech g35

Igår fick jag problem med att ljudet försvann från vänstra hörluren i google chrome.
Passade på att installera om windows och formatera alla mina HDD för att starta om från början.

Klar med ominstallationen och skulle lyssna på en låt på youtube... Exakt samma problem >.<
Har inte ljud i vänstra hörluren, kvittar om jag har stereo eller 7.1 igång.

Det är bara i google chrome också. Spotify funkar kanon liksom alla andra program.
Testade lurarna i en annan dator och satte igång en youtube video. Då funkar det.

Vad kan vara felet ? Har googlat lite men hittar ingen som har liknande problem.
Hade inga problem tidigare igår. Blev så bara när jag startade om datorn.

Permalänk

Vet inte hur man raderar tråden.

Löste problemet med att installera en äldre version av flashplayer.

Permalänk

Flash player är ju integrerad i Chrome, kanske därför de blev någon sorts konflikt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Main: Intel i7-9700K | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair Vengance 16GB 3200mhz | ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING | Asus GeForce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming OC | Asus ROG Swift PG329Q 32"

Permalänk
Skrivet av apophis_84:

Flash player är ju integrerad i Chrome, kanske därför de blev någon sorts konflikt

Skickades från m.sweclockers.com

Nä, tydligen så funkar inte senaste flash som det ska. Många har problem med nya flash.

Permalänk
Medlem

Har också fått detta problem i både firefox och chrome, skönt å höra att det är flashproblem då, får hoppas de uppdaterar snart!