Nytt i forumet
Senaste privatannonserna
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes
| 2012-08-09, 11:01 | #1 |
jakob.ee.Medlem Plats: Varberg Registrerad: aug 2011 |
Problem med programvaran.
Hej, svårt att göra en Titel till detta problem.
Jag har haft problem med detta felet sen jag köpte högtalarna men har inte orkat fixa det, så nu vänder jag mig till er. (om ni inte kan se bilden gå in här: http://www.ladda-upp.se/bilder/qlgycthaxyhivb/) När jag trycker att jag ska lyssna på basen så låter det bara i center högtalaren, när jag trycker på center högtalaren så låter det bara i basen. Det är lite jobigt för man får inget bra ljud. Eller finns det någor annat program än det jag har som man kan byta det i? Tacksam för svar!
| 2012-08-09, 11:09 | #2 |
jettenMedlem Registrerad: dec 2011 |
Ta bort krysset ur "Swap center-/subwoofer-uteffekt"
| 2012-08-09, 11:13 | #3 |
mrqaffeMedlem Plats: Salstad Registrerad: feb 2009 |
Jaha ? Du kan inte tänka dig att skriva ut hur du kopplat och vilka högtalare det gäller? Det blir enklare då, men har du analogöverföring av ljudet från datorn så kan du ha bytt plats på kablarna, jag tycker du ska börja med att kontrollera att du inte bytt plats på några kablar, om du inte hittar nått då så tar du reda på vad prylarna ( ljudkort/ högtalare) heter och berättar det i tråden, nån bild på kabelkopplnigen är inte fel det heller om du inte får det att funka.
Phenom 2 960T (körs x6) med passivt Ninja på Asus Crosshair 4 Asus 4850 och en väldig massa masslagring.Passiv kyld Northq nätdel 450W Antec P 180 med Schyte o Sharkoon fläktar via en t-balancer, väldigt tyst, oftast passivt. Datorljud 2kanal: ljudkort/dsp Behringer DCX2496, högtalare Truth B3031A, Truth B2092A Har också Oscilloskop och mätmikrofon. |
|
|
Redaktionens senaste nyhetsrubriker
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes