In-ear headphones [Behöver tips]

Permalänk

In-ear headphones [Behöver tips]

Så, jag har tänkt att köpa några in ear headphones för min Android mobil (Nexus 5) och jag skulle uppskatta lite tips. Några krav är remote control volym knappar, någon sorts isolering, mikrofon och bra ljud (behöver ju inte vara super bra ljud, men iaf som man kan lyssna på) med bra bas. Jag skulle helst inte spendera mer än kanske runt 400-500 kr. Vet ej om de kraven jag har är för mycket för priset men jag hoppas att det funkar.

Tack på förhand!

EDIT: Mikrofon är inte jätteviktigt om allt annat är bra.

Permalänk
Skrivet av lollerfake:

Så, jag har tänkt att köpa några in ear headphones för min Android mobil (Nexus 5) och jag skulle uppskatta lite tips. Några krav är remote control volym knappar, mikrofon och bra ljud (behöver ju inte vara super bra ljud, men iaf som man kan lyssna på) med bra bas. Jag skulle helst inte spendera mer än kanske runt 400-500 kr. Vet ej om de kraven jag har är för mycket för priset men jag hoppas att det funkar.

Tack på förhand!

Skickades från m.sweclockers.com

sennheiser CX-400II ! Underbara lurar! bra ljud, bra komfort (du får med olika storlekar på gummiploppen) läcker knappt något alls och stänger ute ljud mycket bra!

EDIT; missade det där med mic.. sorry!

Permalänk
Skrivet av VeryMadMeatball:

sennheiser CX-400II ! Underbara lurar! bra ljud, bra komfort (du får med olika storlekar på gummiploppen) läcker knappt något alls och stänger ute ljud mycket bra!

EDIT; missade det där med mic.. sorry!

Tack för tipset iaf. Mikrofon är inte jätteviktigt om allt annat är bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

CX-400II är riktigt bra, hade dom förut men har nu Nocs NS400. Måste säga att Nocsen är de bästa jag haft hittills. Klarare ljud och platta kablar är guld värt, men om du vill ha absolut värsta basen kör på sennheisern, därmed inte sagt att Nocsens bas är dålig...

Visa signatur

Datorspecifikationer: Ravioliburk (utan ravioli), lite kablar utan något som helst syfte och en skärm från mitt gamla gameboy.