Permalänk
Medlem

Beats studio wireless

Hej! Jag har provat in ear bluebuds (de dyrare) men jag är inte alls nöjd med dem. Provat dem tre gånger och ny ligger dem i hyllan och samlar damm så jag tänkte prova on ear istället som också är trådlösa. Fick syn på Beats by Dr dre studio wireless. Någon som rekommenderar dessa? 3500kr är ju ändå rätt saftigt, så vill gärna veta om de är bra eller om det finns alterantiv

Jag lyssnar inte direkt på något mer än radioplay, har alltså inge nedladdat (kan bli ändring).

Permalänk
Medlem

Tror inte någon här kommer att rekommendera dig att köpa dem. Beats är väldigt ökända. De är snygga dock. Det bästa är alltid att åka till någon butik och prova olika modeller själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Romeon:

Hej! Jag har provat in ear bluebuds (de dyrare) men jag är inte alls nöjd med dem. Provat dem tre gånger och ny ligger dem i hyllan och samlar damm så jag tänkte prova on ear istället som också är trådlösa. Fick syn på Beats by Dr dre studio wireless. Någon som rekommenderar dessa? 3500kr är ju ändå rätt saftigt, så vill gärna veta om de är bra eller om det finns alterantiv

Jag lyssnar inte direkt på något mer än radioplay, har alltså inge nedladdat (kan bli ändring).

Skrivet av Asusboy:

Tror inte någon här kommer att rekommendera dig att köpa dem. Beats är väldigt ökända. De är snygga dock. Det bästa är alltid att åka till någon butik och prova olika modeller själv.

Som denne talare sa, de lurarna är inte populära här på sweclockers!

Fördelar:
Snygga

Nackdelar:
Känns som att ljudet ligger i 400kronorsklassen (enligt mig alltså)
Klumpiga

Det enda jag kan rekommendera dem för är ifall du vill se snygg ut

Visa signatur

GPU: Sapphire 5700 XT CPU: i9 10850K @ 5 GHz med NH-D15 RAM: 32 GB Vengeance @ 3600 MHz PSU: eVGA Supernova 750 G3 Chassi: Define R5 Moderkort: Asus Strix Z490-F Lagring: 970 EVO 500 GB och 840 EVO 250 GB Skärm: Asus TUF VG259Q, PHILIPS Brilliance 230C, Samsung U28E590
Äldre grejer: 4790K, i7 920, Athlon 3800+ X2, 290X Crossfire, 560 Ti Sli, 560 Ti 448 cores, 8800 GT Sli.
Laptop:  MacBook Pro 13" mid 2014 

Permalänk
Medlem

Jag svarar för de flesta när jag säger att beats är design-lurar, och det är design du betalar för.
För det priset du betalar så är ljudet skit, men om man söker efter ett par lurar som ser bra ut och har status (iaf bland vissa) så är beats bra.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Kör med såna här hörlurar http://cdon.se/hemelektronik/sony/sony-dr-btn200w-white-p2359... kan bara säga att bättre finns inte för den prisklassen jättenöjd

Permalänk
Medlem

Tack för svar, status spelar mig ingen roll, jag ska använda dem på gymmet och emellanåt hemma. Jag är ingen ljudfantast, men så många som har dem säger att dem är riktit bra. Finns det något liknande i den prisklassen eller mindre som är lika vassa och trådlösa? Tack för länken Nylund, ska kolla in det.