Nytt i forumet
Senaste privatannonserna
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes
| 2012-04-20, 02:30 | #1 |
roobiMedlem Plats: Eskilstuna Registrerad: maj 2011 |
Samsung Galaxy S MakroMod!
Tjenare, Såg att någon här på SweC hade lagt upp en mod med en kameralins på en Nokia Lur så jag började fundera på vart min gamla Digital Kamera låg som Lins-Mekanismen var trasig på.
Det slutade med att jag tog isär hela kameran och började Mixtra med olika små linser från Kameran, och fick ihop en liten "Prototyp" med tejp ![]() Linsen kommer ifrån en Canon IXUS 750 Kamera, Planen är att använda Glasfiber för att få fast Linsen ordentligt, Jag har 2st Skal till telefonen så det gör inget om jag offrar det ena.. Alla som har en Galaxy S vet hur dåligt det går att ta bilder när det är mörkt så var lite snälla ![]() Samsung Galaxy S MakroMod!
|
| 2012-04-20, 10:26 | #4 |
roobiMedlem Plats: Eskilstuna Registrerad: maj 2011 |
Citat:
Citat:
Tackar Det är skit kul när man leker lite med små kretsar och dylikt på ett moderkort ska bara försöka få till fokusen ännu bättre
|
| 2012-04-20, 12:53 | #5 |
PhantomcfMedlem Plats: örebro Registrerad: jul 2011 |
Kul bilder
| Intel Core i7 3930K 4,7GHz | Phanteks PH-TC14PE | Asus Rampage IV Extreme Intel X79 | EVGA GTX 680 2GB sli |16 gb Corsair 1600Mhz vengeance | NZXT HALE 90 Series 1000W PSU | Kingston Hyper X 240GB , Corsair force series3 120GB, 1TB WD Caviar Black | Thermaltake Level 10 GT |Samsung S27A850T| Win 8 Pro 64 bit |
|
|
| 2012-04-20, 14:11 | #6 |
JerkanftwMedlem Plats: Östersund Registrerad: jan 2011 |
Blev jobbigt med skärpan i kanterna tyckte jag, annars var det väl bra
|
Redaktionens senaste nyhetsrubriker
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes