Ja så kan man ju också fixa en trasig usb kabel

Permalänk

Ja så kan man ju också fixa en trasig usb kabel

USB kabel i till mitt razer tangentbord gick sönder där den går in i tangentbordet så att tangentbordet bara dog hela tiden och efter som razer hade så mycket extra kabel liggande inne i tangentbordet tänkte jag att det ska väl gå och fixa

Ja så kan man ju också fixa en trasig usb kabel

Visa signatur

Asus P8Z68-VLx, Intel i5 2500k @ 4,6ghz, Corsair H100, Nvida Geforce GTX 560ti, Corsair vengeance 8gb DDR3 1600mhz,
Samsung 840 250gb, Corsair TX650

Permalänk
Entusiast

Ditt tangentbord glappade så du skalade usb-kabeln med en hovtång, varpå du tejpade den med silvertejp. Detta var möjligt för att stor del av kabeln var inne i tangentbordet?
Vad du egentligen har gjort är lika oklart som dina bilder.

Jag tycker det är lustigt hur folk väljer att representera sig själva här i gallerisektionen.

Permalänk
Medlem

förlåt mig men allvarligt, vad e detta för skit?

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Undra vem det va som röstade mer än 1...

Permalänk
Medlem

Oklart vad du faktiskt har gjort, skitdåliga bilder samt inte en enda punkt. 1/5 majsplantor

Permalänk
Skrivet av Marticus:

förlåt mig men allvarligt, vad e detta för skit?

det är ett razer tangentbord vad förväntar du dig xD nä men ska bara ha skiten i en vecka eller två till så jag tänkte orkar lägga ner energi på o få det o se snyggt ut ska ju ändå slänga skiten på soptippen

Visa signatur

Asus P8Z68-VLx, Intel i5 2500k @ 4,6ghz, Corsair H100, Nvida Geforce GTX 560ti, Corsair vengeance 8gb DDR3 1600mhz,
Samsung 840 250gb, Corsair TX650

Permalänk
Skrivet av Blargmode:

Ditt tangentbord glappade så du skalade usb-kabeln med en hovtång, varpå du tejpade den med silvertejp. Detta var möjligt för att stor del av kabeln var inne i tangentbordet?
Vad du egentligen har gjort är lika oklart som dina bilder.

Jag tycker det är lustigt hur folk väljer att representera sig själva här i gallerisektionen.

vad jag menar med det är att razer hade en jävla massa onödig kabel liggandes inne i tangentbordet så jag tänkte vafan gör man fel en gång så är det inte hela värden då man har gott om kabel och jobba med plus att jag ska ändå slänga skiten om någon vecka när jag får mitt nya tangentbord
plus att jag la mer upp bilen på skoj

Visa signatur

Asus P8Z68-VLx, Intel i5 2500k @ 4,6ghz, Corsair H100, Nvida Geforce GTX 560ti, Corsair vengeance 8gb DDR3 1600mhz,
Samsung 840 250gb, Corsair TX650

Permalänk
Inaktiv

Jag får ont i ögonen!

Permalänk
Skrivet av Zalice:

Jag får ont i ögonen!

titta inte då

Visa signatur

Asus P8Z68-VLx, Intel i5 2500k @ 4,6ghz, Corsair H100, Nvida Geforce GTX 560ti, Corsair vengeance 8gb DDR3 1600mhz,
Samsung 840 250gb, Corsair TX650

Permalänk
Medlem

1/5
Motiveringen lyder: Dåliga bilder och för få bilder för att man ska förstå tanken med galleriet. Fyller helt enkelt ingen funktion

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Om det bara var skit och du gör det slarvigt och ska slänga tangentbordet, vad var då meningen med att lägga upp ett galleri om det?

Permalänk
Medlem

fint galleri

Permalänk
Skrivet av BiZQan:

fint galleri

visst är det xD

Visa signatur

Asus P8Z68-VLx, Intel i5 2500k @ 4,6ghz, Corsair H100, Nvida Geforce GTX 560ti, Corsair vengeance 8gb DDR3 1600mhz,
Samsung 840 250gb, Corsair TX650

Permalänk
Medlem

Bonnmeck for the win Stor tumme upp på detta