Permalänk
Medlem

Good Old Game & Watch

Efter alla pappas gamla historier om sitt Donkey Kong bad jag honom att leta upp det och det visade sig vara i ett förvånandevärt bra skick efter si sådär 30 år (inte riktigt). Hur som helst provspelade lite och önskade att jag skulle kunna säga att det var nostalgi med det var iallafall ett av det mest beroendeframkallande spelan jag kört. Tog lite bilder iallafall som kommer här!

Good Old Game & Watch

Permalänk

Childhood första gången jag spelade på min fars donkey kong
Var jag 7 riktigt glad faktiskt att jag gorde det

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK

Permalänk
Medlem

Önskar jag hade sparat mina sånna här gamla konsoller, och dom äldre. värda en hel del pengar i dagens läge och är väldigt roliga att spela även om dom är så pass gamla

Visa signatur

Chaos isn't the problem, it's the mellow times in between all the madness that keeps me freaking out.

Permalänk
Medlem

Jag minns att min pappa hade en när jag var liten. Såååå många timmar spenderade med detta underbara spel!
Säga vad man vill, men dpi'n var helt okej

Permalänk
Medlem

Hade en såndär som liten, fick utav min mor som hade den som ung. Kan säga att den oerhört välbyggd. Något man sällan ser nu för tiden.

Visa signatur
Permalänk
Konsolgrävare

Hade en såndär också! Vet dock inte vad det tog vägen!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Ah. Nostalgi! Min farsa var så stolt när han hade fått så mycket poäng att räknaren startade om från noll. Jag spelade inte långt ifrån lika mycket.

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk

[Flashback till mellanstadiet]

*Donkey Kong, Korridorer, gapiga ungar, spring, slagsmål, astråkig engelskalärare som bara tragglade grammatik, sur och grinig studierektor, mera Donkey Kong*

[/Flashback till mellanstadiet]

Visa signatur

CPU: I7 4790K@4,8 Ghz | MB: ASUS Maximus ranger VII |RAM: Adata 16GB 1600 Mhz |GPU: 2X ASUS GTX 980Ti STRIX DirectCUIII SLI |PSU: Corsair AX1200i | Kylare: Corsair H100i | SSD: Samsung SSD 840 EVO 256GB | Tangentbord: Corsair K95 RGB | Razer Orbweaver keypad | Mus: Logitech MX Master | Hörlurar: Sony MDR-1RBT | Monitor: Acer XB280HK G-sync 3840x2160, Acer Predator X34 3440x1440
Mitt galleri: "The Pixel collider V1.5"

Permalänk
Skrivet av ygd3n:

Hade en såndär som liten, fick utav min mor som hade den som ung. Kan säga att den oerhört välbyggd. Något man sällan ser nu för tiden.

Man kunde slå den i huvet på andra ungar och den höll ändå (...fråga mig inte hur jag vet det.....)

Visa signatur

CPU: I7 4790K@4,8 Ghz | MB: ASUS Maximus ranger VII |RAM: Adata 16GB 1600 Mhz |GPU: 2X ASUS GTX 980Ti STRIX DirectCUIII SLI |PSU: Corsair AX1200i | Kylare: Corsair H100i | SSD: Samsung SSD 840 EVO 256GB | Tangentbord: Corsair K95 RGB | Razer Orbweaver keypad | Mus: Logitech MX Master | Hörlurar: Sony MDR-1RBT | Monitor: Acer XB280HK G-sync 3840x2160, Acer Predator X34 3440x1440
Mitt galleri: "The Pixel collider V1.5"

Permalänk
Inaktiv

Brorsan slängde in mitt i väggen så det gick sönder, hela världen gick under