Permalänk
Medlem

En 15årings fotografiska galleri

I tron om att få lite mer kritik på mina bilder så skapar jag nu ett galleri för dem Som jag har tolkat reglerna för gallerier så är detta tillåtet, sålänge jag inte kan tjäna pengar på galleriet (Vilket jag inte gör)
Iallafall så tänkte jag nu visa mina bilder, vilket i princip är vad en hårt satsande tonåring kan åstakomma.
Efter varje bild tänkte jag även berätta lite om bilden i sig, vad jag tänkte samt inställningar.
För mer av mitt arbete se http://johanhfoto.weebly.com/ eller https://www.flickr.com/photos/haellgren

En 15årings fotografiska galleri

Permalänk

Riktigt fina bilder! imponerad!

Visa signatur

CCNP R&S

Permalänk
Medlem
Skrivet av bonafriss:

Riktigt fina bilder! imponerad!

Tack så mycket! Det värmer

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Sluta inte med fotografi, dessa bilderna är riktigt sjyssta! Min favorit är "Kaffepannerama", väldigt mycket energi i den bilden.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

3600X + NH-D15 | 32GB DDR4 | MSI 1080Ti Gaming X | MSI X570 MPG | FOCUS GX 750W | MP600 2TB | Define 7 White

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeeWee90:

Sluta inte med fotografi, dessa bilderna är riktigt sjyssta! Min favorit är "Kaffepannerama", väldigt mycket energi i den bilden.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack! Hade det svårt att välja bilder som står för sigsjälva, så de finns fler/kanske bättre på min sida. Jag håller med om kaffepannerama, klart en energiladdad bild!

Permalänk
Medlem

riktigt jävla fräna bilder måste ja säga !

Permalänk

Brutalt grymma bilder! Jag har själv fotat mycket och det rätt plats vid rätt tillfälle är A och O och du har lyckats riktigt bra med det!

Permalänk
Medlem

snygga bilder grabben

Visa signatur

HALLÅ KISSEKATTER!
Skylake i7 6700k, Corsair ven16gb 2133mhz RAM, red dragon 5700 xt 8gb, 500gb x2 Samsung EVO, Fractal design node 304 ,beQuiet pure rock,Fractal design 650W interna, Gigabyte z170 wifi, Win 10

Permalänk
Medlem

sjuka bilder, du har talang!

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av albin98:

riktigt jävla fräna bilder måste ja säga !

Skrivet av Sheldon|w|Tux:

Brutalt grymma bilder! Jag har själv fotat mycket och det rätt plats vid rätt tillfälle är A och O och du har lyckats riktigt bra med det!

Skrivet av accel1:

snygga bilder grabben

Skrivet av morxy49:

sjuka bilder, du har talang!

Tack så mycket alla! Detta motiverar en verkligen att fortsätta

Permalänk
Medlem

Din framtid ser ljus ut. Keep up the awesome wöörk!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 3.0Ghz | Gigabyte GA-870A-UD3| 8Gb Crucial DDR3 1333MHz | Sapphire Radeon 7950 3gb| Win 7 Premium 64Bit | Logitech G15 V2 | Logitech G500

Permalänk
Medlem
Skrivet av w0rs3:

Din framtid ser ljus ut. Keep up the awesome wöörk!

Haha tack! Satsar helhjärtat på att bli fotograf

Permalänk
Medlem

Gryma bilder mannen! Keep it up

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: R7 5800X3D @ CO -30 · Moderkort: Gigabyte X570S Aorus Pro AX
Grafikkort: GB RTX 3080 GOC @ 1800 @ 812mV · Ram: 32GB @ ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

NVENC-PC: i5-4430S · Quadro P600 · 16GB 1600MHz · 28TB HDD
"Budget"-VR: R7 3700X · RTX 3060 12GB · 32GB 3600MHz · ~1TB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av prixt:

Gryma bilder mannen! Keep it up

Skickades från m.sweclockers.com

Tackar!

Permalänk
Medlem

Väldigt fina bilder, du har verkligen talang för fotografering!

Visa signatur

i7 6700K - Maximus VIII Hero - EVGA 980 Ti SC+ ACX - 850 Pro 1TB - Corsair DDR4 2x8GB - EVGA SuperNOVA G2 850W - Noctua NH-D15 - FD R5+6xNF-A14 PWM - Samsung C24FG73FQU
Asus ROG G752VY - i7 6700HQ - GTX 980M

Permalänk
Medlem
Skrivet av REPTiL3:

Väldigt fina bilder, du har verkligen talang för fotografering!

Tack så mycket!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Riktigt fina bilder!

Visa signatur

//Wopido

Permalänk
Medlem
Skrivet av patrikbrann:

Riktigt fina bilder!

Taack!

Permalänk
Inaktiv

Jeevlar, gillar bilderna skarpt, självklar 5:a

Permalänk

Väldigt bra bilder! Men ett tips på en "förbättring" (beror på hur man själv tycker) på en bild, lisebergsbilden! Är det så att du är duktig med redigering i PS så kan man göra som så att du först tar en bild med lång exponering så att alla människorna inte hinner fastna sen en med kort då människorna är stilla som ett gammalt hederligt fotografi och redigerar ihop dom. Då är karusellen diffus och människorna stilla, tycker det ser så ballt ut! Men keep up the good work, det ser riktigt bra ut!

Permalänk
Medlem

Sjukt snygga bilder!

Visa signatur

CPU: Intel I5 4690k OC: 4.6 GHz
GPU: AMD sapphire TRI-X 290 4GB 3 st Benq monitors i Eyeinfinity
Moderkort: MSI Z97m
Ram: 8GB corsair 2133Mhz
SSD: Intel 520 240GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noah01:

Jeevlar, gillar bilderna skarpt, självklar 5:a

Tack så hemskt mycket!

Skrivet av BaltaZaren:

Väldigt bra bilder! Men ett tips på en "förbättring" (beror på hur man själv tycker) på en bild, lisebergsbilden! Är det så att du är duktig med redigering i PS så kan man göra som så att du först tar en bild med lång exponering så att alla människorna inte hinner fastna sen en med kort då människorna är stilla som ett gammalt hederligt fotografi och redigerar ihop dom. Då är karusellen diffus och människorna stilla, tycker det ser så ballt ut! Men keep up the good work, det ser riktigt bra ut!

Hade det i åtanke, men det hade blivit knepigt att ta två bilder på samma ställe med tanke på att jag lade/höll kameran på en soptunna för att ta bilden, men tack för tipset!

Skrivet av Nippee:

Sjukt snygga bilder!

Man tackar!

Permalänk
Inaktiv

det där med att ecofärga vattenkylningen var en cool ide... ta patent o väntar en stund.. sen vill kanske nått företag köpa iden.......

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noah01:

det där med att ecofärga vattenkylningen var en cool ide... ta patent o väntar en stund.. sen vill kanske nått företag köpa iden.......

...Fel galleri kanske?

Edit: Faan nu förstår jag! Nää, jag lämnar den idéen öppen för allmänheten

Permalänk
Medlem

Snygga bilder.. kanske inte hör hemma på Sweclockers dock

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Fina bilder. Väldigt bra för att vara så pass ung!

Visa signatur

Utnyttja din dag, var dag.