Nytt i forumet
Senaste privatannonserna
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes
| 2010-02-20, 15:21 | #31 |
_simis_Medlem Plats: Ryd, Linköping Registrerad: feb 2006 |
Du skulle ha passat på att fixa en logga när du rökte eken. Den hade iofs varit svår att ångra men hade säkert gett ett snyggt resultat
![]() Keep up the good work!
| 2010-02-24, 19:27 | #32 |
KryllMedlem Plats: Göteborg Registrerad: okt 2001 |
Grejat lite till med mitt projekt sen senast. Har lackat fronten och fixat lite små grejer.
Skall försöka få till lite färg på grejerna dom kommande dagarna (lutar åt att målla all MDF och plåt svart) och självklart börja jobba på "huven" till chassiet. Citat:
| 2010-02-24, 21:46 | #33 |
KoSoVaRMedlem Plats: Göteborg - Sävedalen Registrerad: jan 2007 |
Citat:
ahahahahah!
| 2010-03-16, 21:41 | #34 |
KelMedlem Plats: Gällivare Registrerad: jan 2010 |
ok, kryll, du e ju GRYM på dina chassin =D önskar att jag hade tillgång till all dina maskiner... ÄLsKAR att hålla på med trä men har typ en slipmaskin och en borrmaskin =P
| 2010-03-20, 19:22 | #35 |
KryllMedlem Plats: Göteborg Registrerad: okt 2001 |
Har lagt allt på is ett tag, får se när lusten infinner sig att fortsätta igen
![]() Skrev lite mer i loggen varför jag tog ett break från bygget. Tanken var i alla fall att det skulle bli ett stenhårt bygge, kanske det tyngsta i SweC historia
Redaktionens senaste nyhetsrubriker
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes