Citat:
Ursprungligen inskrivet av
sack
Pure perfection. Äckligt vacker färg på vattnet, blir mycket intressant att se hur den gör sig i datorn tillsammans med den lila sleeven. Har det samma ton?
Din sleeving är också perfektion. Vad mer finns det att önska än vad du gör med den. Färgvalen, att den inte bara är helt rak.. Ja, det är sånna små detaljer som du lägger märke till som gör ditt arbete någonting alldeles extra. Det du gör höjer standarden på den svenska moddningscenen.
Att du sedan lyckas trycka in inte en, utan två radiatorer och samtidigt behålla den rena känslan är för mig ett under. Det går bara inte. Det kommer att bli enormt spännande att se hur du smyckar denna låda med din PSU.
Jag bygger som du vet i en likadan låda och jag måste säga att jag är tacksam över att jag valt en annan riktning än dig. Det går helt enkelt inte att spela i samma liga som dig och sedan behålla sin värdighet. Tack för att du är en stor inspirationskälla och för att ordet lagom inte existerar i ditt vokabulär! Lycka till med ditt bygge och med den fan-skara du skaffar dig genom att äntligen våga dig ut ur forumet och in i galleriet där du får den publicitet du förtjänar.
/H
Oj, tack så hemskt mycket Hannes!
Nu sitter jag lite i tidskläm men jag får skriva något längre sen.
Du spelar absolut i samma liga, om inte ännu högre upp i division.
Citat:
LightBlizz
Grymt fint!
Vad är det för fläktar du använder ?
Edit: Är det möjligtvis Gelid Wing fläktar? Hade tänkt att använda dem i mitt bygge

Riktigt fina fläktar men dock helt okända (alla fall för mig!)
Edit igen: Såg nu på xtremesystems att det var Xigmatek fläktar. Dem var också najs!
Yes det är Xigmatek, låter dock rätt mycket och är plastiga men är samtidigt riktigt fina.
Får se hur dessa låter på 5-7v
Citat:
jayzon
Hur grymt som helst, men hur blir värmen med det där grafikkortet?
5/5

Jag har inte fått mitt GTX460 än, och har aldrig haft datorn igång så än är det för tidigt att säga.
Citat:
Enaze
Vad är det för blå kabel som ligger i reservoaren?
Felstavning kanske, vet inte hur man stavar till reservoar!
Det är en bit Satasleeving som Hannes skrev, förutom att vara estetisk så fångar den bubblor och gör det lättare att blöda ur systemet på luft.
Citat:
CrAcKman
Det där kräver planering. Skulle själv inte orka pussla för att få plats med grejerna.
Helt klart bra bilder och bygge! Har själv en Canon550D. har dock inget intressant att fota

Bara börja bygga så har du något att fota!
Beyerdynamic DT-770 PRO 80Ω | Beyerdynamic DT-990 PRO 250Ω | Pro-Ject USB Box | Pro-Ject Head Box II | Pro-Ject RPM1.3 Genie | Pro-Ject Phono Box S | Asus Xonar Essence STX | HRT HeadStreamer | Asus Zenbook Prime UX31A | Dali Concept I | Dali Lektor II
Facebook -
[Curreal] - [Simplicity] - [Purple Haze] - [Red Wine] - [Malay] - [Nano] - [Mono] - [Athene]