Jag gillar spelet och hur det känns, pumpar Might-trädet med min char och springer runt med en massiv 2handad hammare, spelet gör det faktiskt roligt att attackera för man får en sån inlevelse. Jag Jag drog igång det vid 16:00 och insåg vid 22 när tjejen kom hem från jobbet att jag inte käkat middag. Aldrig spelat ett singleplayerspel som känns så mycket som ett MMORPG. Snacka med NPC's, grinda, questa, crafting. Väntar mig hela tiden att när som helst springa på någon annan eller få en party invite.
Det enda negativa jag har att säga är väl att det känns som att det är designat för konsoller, och jag lirar det till PC. Det känns lite som första Darksiders-spelet, funkar skitbra på konsoll med en handkontroller, men lite osmidigare på dator. Det här spelet lider lite av samma problem, men jag njuter av det i fulla drag. Snyggt, snabbt, och sjuk inlevelse. Har 8 timmar nu och knappt börjat knapra på innehållet, det är lite som ett elder scrolls-spel med en extrem sidquest-kultur.
Citat:
Ursprungligen inskrivet av
ozo64
Om ni vill ha en utmaning så är det inget spel för er. Det är löjligt enkelt.
Det håller jag med om också, man får lite för mycket frihet att bygga sin karaktär, och gör man mycket sidquests så får man så bra gear och så mycket skillpoints så man köttar ner vad som helst. Började på Normal men drog upp svårighetsgraden till Hard en bit in, för det kändes lite för enkelt.