Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Chris_Kadaver
Jag spelar själv rätt mycket quake. Försöker kombinera det med studier men börjat tappa den här terminen känner jag. Däremot kan jag tycka att folk som spelar wow 24/7 antagligen skulle må bättre av att göra något konstruktivt vid sidan av sitt spelande. Typ haka på en fysik-kurs eller liknande. Jag har upptäckt nu på senare år att det kan va kul att plugga lite kurser vid sidan av jobb och spelande

Har man den drivkraften att kunna lägga ner så mycket tid på spel så har man antagligen en drivkraft som kan användas till något mer konstruktivt.
Självklart är det så det går alltid att avsätta speltid till något mer konstruktivt det är hur man prioriterar.

Jag är glad att jag faktiskt är så gammal som jag är å inte var allt för spelintresserad(eller hade pengar för det heller) då jag pluggade. CS kom ju in lite å trampade där ett tag men det gick ju skapligt ändå

Hade jag pluggat nu hade det nog varit tyngre är jag rädd då jag spelar på tok för mycket.
Citat:
Ursprungligen inskrivet av
ceogar
Ett tips till alla er som är intresserad av hur mycket tid ni lägger ner, Skaffa
http://www.xfire.com 
Det loggar hur mycket man spelar!
Mycket smidigt program som jag har använt sen 2005.
Xfire är bra å smidigt dock för en del sabbar det games for windows, inloggningen blir det nåt knas med finns en del om man googlar på det

Jag var tvungen köra utan då jag körde DiRT2 och 3 kunde inte logga in blev nån "krock" mellan programmen.