Steam Bytestråd (Steam Trading)

Permalänk

Steam Bytestråd (Steam Trading)

Steam bytestråd, gällande endast byten inom Steam trading.

Regler:

  1. Det är inte tillåtet att erbjuda eller kräva någonting mer för sina byten än det som tillåts av Steam's egna system.*

  2. Att be någon köpa ett spel inom Steam för att byta med faller under regel 1.

  3. Ett inlägg räcker för att berätta vad du har att byta med och vad du vill ha för dessa.

  4. Självklart gäller övriga forumregler även här.

*Förtydligande: Att be om betanycklar (utanför Steam trading), pengar eller ersättning i form av andra tjänster för ett byte, eller erbjuda dessa är förbjudet. Anmäl inlägg som innehåller något av detta.

/Kinekin

Inlägget redigerat av en Moderator.

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Medlem

jag har Holiday Sale 2011 Gift: Fallout Collection

includes 3 items: Fallout: A Post Nuclear Role Playing Game, Fallout 2: A Post Nuclear Role Playing Game, Fallout Tactics: Brotherhood of Steel

Någon som vill byta mot något intressant?

Permalänk

Detta gäller inte längre. Det betyder att jag alltså inte ger bort spel från mitt inventory på Steam längre.

Permalänk
Medlem

Jag har : Killing floor 50% rea
Har även : 33% off Valve. 33% rea på alla spel med valve som utgivare

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Skrivet av flygaresset:

Har dessa rabatter http://steamcommunity.com/id/flygaresset/inventory/ + Portal (1)

Ger bort samtliga, behöver inte ha något tillbaka, bara skriv eran mailadress och vad ni vill ha så skickar jag det som en gåva

Angående Silent Hill kupongen. Spelet är redan på 33% rea, tror du att det blir 83% med kupongen? Isåfall är jag VÄLDIGT intresserad!

Själv har jag 2x Kolbitar & -33% rabatt på Valve spel.

Visa signatur

|Asus P8P67 PRO REV B3 | i5 2500K @ 3,3GHz | Noctua NH-U9B SE2 | Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB | 16 GB Corsair XMS3 | Corsair SSD Force Series 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Cooler Master HAF X |

Permalänk
Skrivet av Nemran:

jag har Holiday Sale 2011 Gift: Fallout Collection

includes 3 items: Fallout: A Post Nuclear Role Playing Game, Fallout 2: A Post Nuclear Role Playing Game, Fallout Tactics: Brotherhood of Steel

Någon som vill byta mot något intressant?

Är helt klart intresserad av att byta! Har:

Bioshock
Portal 1
Hacker Evolution: Untold
Flatout

-50% valve x4
-25% valve x2
-33% valve
-50% Back to the Future
-50% Wonderful End of the World

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av flygaresset:

Har dessa rabatter http://steamcommunity.com/id/flygaresset/inventory/ + Portal (1)

Ger bort samtliga, behöver inte ha något tillbaka, bara skriv eran mailadress och vad ni vill ha så skickar jag det som en gåva

Jag tar gärna 33% off på ett valve spel.
Mail: Philip_es00@hotmail.com

Jag har en 50% off på L4D2 om någon är intresserad. :]

Permalänk

Har 1x Coal om någon skulle vilja byta. Fick ett bud på det förut i steam forumet. Han ville byta mot vvvvvvv borde jag göra detta? verkade ganska vettigt iaf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nemran:

jag har Holiday Sale 2011 Gift: Fallout Collection

includes 3 items: Fallout: A Post Nuclear Role Playing Game, Fallout 2: A Post Nuclear Role Playing Game, Fallout Tactics: Brotherhood of Steel

Någon som vill byta mot något intressant?

Jag har portal, eve online homefront om du skulle vara intresserad

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Jag har L4D2, 50% off på Valve-spel och 50% off på 1,2,3 Kick It.
Skriv om ni vill byta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pettson-Findus:

Har 1x Coal om någon skulle vilja byta. Fick ett bud på det förut i steam forumet. Han ville byta mot vvvvvvv borde jag göra detta? verkade ganska vettigt iaf

Gillar du den typen av spel tycker jag definitivt att du ska byta.

Permalänk
Medlem

Jag har en Valve 25% kupong, om någon är intresserad av att byta mot kol, skicka ett PM bara

Visa signatur

Intel i5 2500k - HD6950 2GB - Corsair Vengeance 8GB - MSI P67A-GD65 - Corsair TX V2 750w - Samsung f3 1TB - Fractal Design Arc - 1GB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bossebrutalus:

Angående Silent Hill kupongen. Spelet är redan på 33% rea, tror du att det blir 83% med kupongen? Isåfall är jag VÄLDIGT intresserad!

Själv har jag 2x Kolbitar & -33% rabatt på Valve spel.

Eftersom att kupongerna endast är giltiga efter den 2a februari så kommer du inte kunna kombinera.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Skrivet av flyawaynille:

Eftersom att kupongerna endast är giltiga efter den 2a februari så kommer du inte kunna kombinera.

Okej, tack. Det måste jag ha missat, eller så blev jag så pass sugen så att jag glömde bort det totalt, hihi!

Visa signatur

|Asus P8P67 PRO REV B3 | i5 2500K @ 3,3GHz | Noctua NH-U9B SE2 | Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB | 16 GB Corsair XMS3 | Corsair SSD Force Series 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Cooler Master HAF X |

Permalänk
Skrivet av anon182011:

Jag tar gärna 33% off på ett valve spel.
Mail: Philip_es00@hotmail.com

Jag har en 50% off på L4D2 om någon är intresserad. :]

Hade för mig jag såg tidigare att man kunde ge bort kupongerna genom mail, tydligen såg jag fel!
Men lägg till mig på Steam så ger jag dig det över chatten (trade).

"flygaressset" på Steam.

Permalänk
Medlem

Någon som vill byta något spel för vvvvvv,crayon physics deluxe, hammerfight och and yet it moves?

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit

Permalänk

Vad är det egentligen man får av 7x Coal? Är det ett random spel från HELA steam, eller får man välja något av dom som är på dagens rea? Jag undrar eftersom man kanske skulle byta ut eller spara sin kol.

Visa signatur

|Asus P8P67 PRO REV B3 | i5 2500K @ 3,3GHz | Noctua NH-U9B SE2 | Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB | 16 GB Corsair XMS3 | Corsair SSD Force Series 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Cooler Master HAF X |

Permalänk
Skrivet av Bossebrutalus:

Vad är det egentligen man får av 7x Coal? Är det ett random spel från HELA steam, eller får man välja något av dom som är på dagens rea? Jag undrar eftersom man kanske skulle byta ut eller spara sin kol.

Av mina 7 coal fick jag en rabattkupong, jippi
Man kan dock få spel också, det är ju vad man vill åt! Man får inte välja själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bossebrutalus:

Vad är det egentligen man får av 7x Coal? Är det ett random spel från HELA steam, eller får man välja något av dom som är på dagens rea? Jag undrar eftersom man kanske skulle byta ut eller spara sin kol.

Du får antingen ett spel eller kuponger. När du craftar 7 kol får du en gift.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Avstängd

Hur menar ni? vadå byta och få gifts? hur får man det?

Permalänk
Medlem

Har 2x Coal och en 33% OFF Valve kupong. Bytes gärna!

Visa signatur

i5 2500K | 12GB Corsair Vengence @ 1600Mhz | GTX 970 @ 1516Mhz / 7612Mhz

Permalänk
Avstängd

Har en valve 25% av och Arkham City 25%

Bytes mot nåt kul

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

ett ex av GTA Vice City och en 50% OFF VALVE har jag

om det dyker upp något med exempelvis Jurassic Park the Game så är jag intresserad av det!

Permalänk
Inaktiv

Jag har Alien breed 3 Descent och 25% rabatt på ett valfritt valve spel

Permalänk
Medlem

Har;

Counter-Strike: Source

och

-25% Serious Sam 3

Någon intresserad av byte?

Permalänk
Inaktiv

Fick precis en kolbit som jag gärna byter bort!

Permalänk

Fick just en DOTA 2 key i min gift, yay! Lite synd bara att jag redan har en key. Skriv en PM om ni är sugna.

Visa signatur

|Asus P8P67 PRO REV B3 | i5 2500K @ 3,3GHz | Noctua NH-U9B SE2 | Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB | 16 GB Corsair XMS3 | Corsair SSD Force Series 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Cooler Master HAF X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bossebrutalus:

Fick just en DOTA 2 key i min gift, yay! Lite synd bara att jag redan har en key. Skriv en PM om ni är sugna.

VA ofta hur fick du en beta key!???

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit

Permalänk
Skrivet av runicgol:

VA ofta hur fick du en beta key!???

Jo tydligen räknas DOTA 2 betakey som gift, huh...

Visa signatur

|Asus P8P67 PRO REV B3 | i5 2500K @ 3,3GHz | Noctua NH-U9B SE2 | Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB | 16 GB Corsair XMS3 | Corsair SSD Force Series 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Cooler Master HAF X |

Permalänk

Jag fick också Dota 2 nyckel nu!

Visa signatur