Spela LoL på west?

Permalänk
Medlem

Spela LoL på west?

Har nu ledsnat på alla jävla polacker och ryssar som vägrar prata engelska och spelar som 3 åringar.
Undrar om det är några här som spelar där, som man kan få spela med, gärna snacka skype/TS och har roligt.

Är 15år (96:a) och gillar LoL, ingen jävla noob i alla fall xD Spelar mest det nu för tiden då jag tappat intresset för allt annat. Vill gärna börja köra lite seriöst men går inte så bra ensam såklart

Hur som helst, om jag gör ett acc där, finns det några att spela med?

Visa signatur

| 3700X | B450 Mortar Max | 2070 Super | AX860 | GL850 & UL650 |

Permalänk
Medlem

På west så hamnar du med italienare och fransmän istället typ. Dock så var de ryska spelarna värre i mitt tycke, bytte förra veckan och har inte ångrat det ännu iallafall.
Har märkt en liten ökning i ping, typ 20%. Men det klarar jag av.

Permalänk
Medlem

Okey, låter bra, dem är ävll mer välutbildade i alla fall

Ska göra ett acc och spela på, trivs jag så drar jag över mitt gamla

Visa signatur

| 3700X | B450 Mortar Max | 2070 Super | AX860 | GL850 & UL650 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molo:

Okey, låter bra, dem är ävll mer välutbildade i alla fall

Ska göra ett acc och spela på, trivs jag så drar jag över mitt gamla

Om du skapa ditt account innan server indelningen så har du en gratis transfer till valfri server.

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Medlem

Vem är du och bedömma att du inte är noob? I alla fall så är det inte så stor skillnad på east och west. Tänk på att serverna ligger bättre på east så du bör får lite högre ping när du flyttar.

Visa signatur

I7 7700k 4,8GHZ | Asus Strix 1080TI 2000Mhz | Corsair Vengeance RGB DDR4 3100mhz| Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming | Corsair RM850i 850W. AOC AG271QG.

Permalänk
Skrivet av Molo:

Har nu ledsnat på alla jävla polacker och ryssar som vägrar prata engelska och spelar som 3 åringar.
Undrar om det är några här som spelar där, som man kan få spela med, gärna snacka skype/TS och har roligt.

Är 15år (96:a) och gillar LoL, ingen jävla noob i alla fall xD Spelar mest det nu för tiden då jag tappat intresset för allt annat. Vill gärna börja köra lite seriöst men går inte så bra ensam såklart

Hur som helst, om jag gör ett acc där, finns det några att spela med?

http://www.sweclockers.com/forum/116-massiva-onlinespel/10925...
Här har du några svenskar

Visa signatur

Antec P280|XFX 750W Black Edition 80+ Silver|Asus Sabertooth P67|Intel i5 2500k 4,2Ghz|Thermalright MUX-120|Gigabyte Radeon HD 7970 Windforce x3 |Kingston Hyperblue 8gb 1600MHz|