Ger bort en magicka key

Permalänk
Medlem

Ger bort en magicka key

somsakt ger jag bort en magicka key som man skriver in på steam, först till kvarn gäller.
Jag PMar den som skriver först.

Permalänk
Medlem

Tar gärna en magicka key

Visa signatur

Fractal Design Define R3 Arctic White | Corsair AX 850W PSU | Gainward GeForce GTX 970 | Intel Core™ i7 Quad Processor i7-2600K | Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 8GB CL9 | Western Digital Caviar® Black 500GB | ASUS P8P67 PRO, Socket-1155 | Corsair k90 l | BenQ 23,6" LED XL2410T | Mionix Naos 5000 | SteelSeries Musmatta 9HD | Corsair SSD Performance Pro Series 128GB | Sennheiser HD598 | Xonar Essence STX

Permalänk
Medlem

okej, PMar dig

Permalänk
Skrivet av trollz0r:

somsakt ger jag bort en magicka key som man skriver in på steam, först till kvarn gäller.
Jag PMar den som skriver först.

Ja tack

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asrock Z77 Extreme4 | i5 3570k | 8 GB Corsair Vengeance LP | MSI HD 7870 TF3 | Samsung 830 128 GB | 2 TB Seagate Barracuda | Optiarc AD-7280S | Antec 650W | Fractal Design Arc | HTC One M8

Permalänk

Fan

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asrock Z77 Extreme4 | i5 3570k | 8 GB Corsair Vengeance LP | MSI HD 7870 TF3 | Samsung 830 128 GB | 2 TB Seagate Barracuda | Optiarc AD-7280S | Antec 650W | Fractal Design Arc | HTC One M8

Permalänk
Medlem

rackarns, riktigt kul spel

Permalänk
Medlem

tyvärr är det så inaktivt :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av SayZk:

tyvärr är det så inaktivt :/

Det är ju roligast ifall man har vänner och sitter på en VOIP så det gör väll inget?

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blueson:

Det är ju roligast ifall man har vänner och sitter på en VOIP så det gör väll inget?

Problemet för mig är att jag sällan tröttnar på spel, alla som jag spelade med har tröttnat på magicka så jag har ingen att spela med >_<

Permalänk
Medlem
Skrivet av SayZk:

Problemet för mig är att jag sällan tröttnar på spel, alla som jag spelade med har tröttnat på magicka så jag har ingen att spela med >_<

Jag vill inte vara sådan, jag förstår att vissa finner saker i vissa spel roligt under en längre tid, men vad är det som du spelar om och om igen i spelet efter att du klarat story linen isf? o.O

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blueson:

Jag vill inte vara sådan, jag förstår att vissa finner saker i vissa spel roligt under en längre tid, men vad är det som du spelar om och om igen i spelet efter att du klarat story linen isf? o.O

PVP! >:D Jag har ett odödligt kombo som tar allt Du inbuar ditt svärt med is, arcane och sköld eller ngt så kan du kasta exploderande arcane isblock som skadar **** ^^
Tror det har blivit ett ganska berömt kombo, men jag kom faktiskt på det första gången jag spelade .P