Citat:
Ursprungligen inskrivet av
knapish
Runescape!!

Spelade de som ung. Totalt värdelöst och långsamt.
Citat:
Newklear
Skyrim eller någon av dess föregångare är väl det självklara tipset. Fallout-serien (3:an kan du skippa) är också väldigt bra.
Skyrim har jag klarat, även Morrowind och Oblivion + expansions. I princip gjort allt i samtliga tre spelen.
De gamla Fallout-spelen är en spelstil jag inte orkar spela längre stunder. Måste dock säga att Fallout 3 är bättre än NV. Det är större och mer utmanande, inte lika fjantigt med Ceasars legion och robotarna i Vegas.
Dock har jag klarat dessa två med.
Citat:
Grayson
Jag har garanterat det bästa i sandboxväg som finns. DayZ modden till Arma 2. 225 ´km2 av en forna sovietstat, fylld me zombies, banditer och annat. Man måste äta, dricka, hålla sig varm och tänka på en hel del andra saker.
Det är hardcore, dör man så dör man. Sjukt mycket suspense och spänning. Aldrig haft så mycket roligt när man lootar och smyger runt som i det spelet!
Låter intressant. Men är det bara döda zombies och lootande? Eller finns mer? Även om spel är stora och roliga, så kan enformighet göra det roliga kortvarigt. Som Just Cause 2. Du kan göra mycket vad gäller åka fordon och gå runt och upptäcka. Men mer än så är det inte. Och då blir det enformigt.