Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Iwar
Well.... jag håller inte med där! Det viktigaste är att spelet flyter bra, och där har dom (och amd) misslyckats fatalt. helt ospelbart är det juh!
Vi är många som har det problemet! Lite sugen är man på o byta över till nvidia, men nu har man tillochmed vattenkylda 7970, så inte jättesugen... Men man har lärt sig en läxa. Blir nvidia nästa gång, hoppas bara man slipper vänta så länge på nästa generation! (köpte min dator i februari).
Har ju turen att få en chans att lämna tillbaka mina 7970s till 90% av värdet, så ska köpa mig GTX 680 istället, får se om det blir någon skillnad i Skyrim
Citat:
Absurd
Utseendet av ett spel har väldigt liten betydelse, det är hur spelet är som är det viktiga, bra spelkänsla spöar ett grafiskt snyggt spel och bara för att det är grafiskt snyggt betyder ju inte att spelet är bra, kolla bara på Minecraft
Fast minecraft är ju ett grafiskt snyggt spel i mina ögon. Att det har snygg grafik behöver inte betyda att det är högupplöst...
Citat:
Zyriak
Tycker inte texturer, AA, effekter etc är det viktigaste, sånt kan alltid förbättras med moddar, nej det viktigaste är designen och där har dom verkligen lyckats, spelet förmedlar en härlig känsla!
Det är inte texturer som är det viktigaste utan designen? Nu hänger jag inte med riktigt... Menar du då att formerna på träden är viktigare än vilken textur de har?
Är väl endå en kombination av de båda. Antar dock att du menar att högupplösta texturer inte är det viktigaste, och det håller jag med om, även om det inte skulle skadat om Skyrim varit lite mer högupplöst, Dx11 skulle inte heller varit helt fel.