Citat:
Ursprungligen inskrivet av
xinux
Är du säker på att det följer med en receiver med den där? Trodde Microsoft slutat tillverka dom
Isåfall kanske man ska slå till, min piratkopia håller på att falla sönder

Ja, det följer med på den som står att den även är till PC. Står det att kontrollen bara är till Xbox så kostar den oftast mindre och då medföljer ingen reciever.
Microsoft sålde recievern löst förut, det är det de slutat med. Nu säljs den endast bundlad med kontrollen.
Citat:
Ursprungligen inskrivet av
shogun-r
Köpte precis en sån på Inet. Frågade rådgivaren om man kan köpa en lös kontroll och han sa att detbör man kunna. Sen frågade jag i kassan, han sa Nej det går nog inte.
Vad är då vitsen med att den kan hantera flera. Hur är det egentligen?
Funkar så gott som alla spel eller är det bara Windows live games eller vad det heter. Vad tror ni om Fifa 12 och Fifa 13, funkar?
Den funkar med flera, så ska du t.ex. ha en PC brevid teven som du vill att fyra pers ska kunna spela på samtidigt så köper du en kontroll där det medföljer reciever, sen tre vanliga "360-kontroller" utan reciever.
Att det funkar med alla spel är väl att ta i, men man kan säga att finns spelet även till Xbox så funkar det med stor sannolikhet. Fifa har jag för mig funkar ja.