Steam-Spelare sökes!

Permalänk

Steam-Spelare sökes!

Tjenare! Jag söker folk att lägga till på Steam för att kunna spela med! Självklart kommer det att samtalas via mikrofon! Spel som jag tänkte spela är b.l.a Left 4 Dead 1+2, Chivalry Medieval Warfare, Arma 3 Alpha, The WarZ, Red Orchestra 2 (Även 1:an med mods!), World of Tanks och Dota 2. Mitt syfte är att både ha kul och skoja runt samt som seriöst spelande! Är ni intresserade så lägg till mig på Steam, mitt namn är ''fool100''! Ni som lägger till mig, svara gärna här med vad ni heter (IRL och Steam-kontot) och lite om er (Som vad ni spelar osv...) Jag är även ''känd'' via Steam som ''MrToasterable''!

Visa signatur

Powercolor Radeon 7900 XTX // Ryzen 7 7800X3D (be quiet! Pure Rock 2 FX Svart) // Kingston 32GB DDR5 6000MHz // MSI B650 Gaming Plus Wifi // Kingston Fury Renegade M. 2 2TB // Corsair RM850e ATX 3.0 850W // Kolink Observatory Lite Mesh A-RGB Svart //

Permalänk
Medlem

Vad för program använder du, när du ska prata med andra genom din mikrofon? Skype? Ventrilo? TeamSpeak? Mumble? Jag är intresserad, då jag köpte Chivalry för någon dag sedan och har spelat det i några timmar med och mot AIn. Vill testa spela det online med någon

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Skrivet av Airikr:

Vad för program använder du, när du ska prata med andra genom din mikrofon? Skype? Ventrilo? TeamSpeak? Mumble? Jag är intresserad, då jag köpte Chivalry för någon dag sedan och har spelat det i några timmar med och mot AIn. Vill testa spela det online med någon

Jag använder mig helst av Skype, för att det är jag mest familjär med. Men jag har även Teamspeak! Låter kul! Jag är väldigt aktiv i Chivalry just nu! Så lägg gärna till mig (Dock så är jag inte hemma förrens imorgon så jag kan inte svara på Steam än)

Visa signatur

Powercolor Radeon 7900 XTX // Ryzen 7 7800X3D (be quiet! Pure Rock 2 FX Svart) // Kingston 32GB DDR5 6000MHz // MSI B650 Gaming Plus Wifi // Kingston Fury Renegade M. 2 2TB // Corsair RM850e ATX 3.0 850W // Kolink Observatory Lite Mesh A-RGB Svart //

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrToasterable:

Jag använder mig helst av Skype, för att det är jag mest familjär med. Men jag har även Teamspeak! Låter kul! Jag är väldigt aktiv i Chivalry just nu! Så lägg gärna till mig (Dock så är jag inte hemma förrens imorgon så jag kan inte svara på Steam än)

Suveränt! Jag använder enbart Skype nu för tiden. Jag lägger till dig på Steam nu

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.