Unturned. FreeToPlay Survival Game!

Permalänk
Medlem

Unturned. FreeToPlay Survival Game!

En hel del spelare har det blivit!
Om jag läst rätt så är det en pojke på 16 år som gjort spelet!:D

Kolla in det om ni är sugna!:D

http://store.steampowered.com/app/304930/?l=swedish

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

Hur är spelet ni som har testat ser ju lite små skoj ut men vet inte om jag orkar engagera mig i det.

bout the Game
Permanent Gold Account Upgrade:
-Golden name in chat and player list.
-Extra skin colors, hair and faces.
-Access to special Golden servers.
-Suit and shades on Golden servers.
-Extra loot drops on Golden servers.
-Double experience on Golden servers.
-Enhanced sleek darker user interface.

Alltid nått med dessa F2P med ett eller annat P2W element just nu i denna typ av spel kanske inge big deal för det påverkar väll inga andra men fortfarande ett gap mellan Vanliga och betalande så nej tack.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av _tekken_:

Hur är spelet ni som har testat ser ju lite små skoj ut men vet inte om jag orkar engagera mig i det.

bout the Game
Permanent Gold Account Upgrade:
-Golden name in chat and player list.
-Extra skin colors, hair and faces.
-Access to special Golden servers.
-Suit and shades on Golden servers.
-Extra loot drops on Golden servers.
-Double experience on Golden servers.
-Enhanced sleek darker user interface.

Alltid nått med dessa F2P med ett eller annat P2W element just nu i denna typ av spel kanske inge big deal för det påverkar väll inga andra men fortfarande ett gap mellan Vanliga och betalande så nej tack.

Hur menar du? Jag tycker det är en utmärkt lösning eftersom de som betalar och de som inte betalar inte spelar på samma servrar. Hur kan det då bli P2W?

Eller kan man ta med sig gear från Golden servers till icke-Golden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murer:

Hur menar du? Jag tycker det är en utmärkt lösning eftersom de som betalar och de som inte betalar inte spelar på samma servrar. Hur kan det då bli P2W?

Eller kan man ta med sig gear från Golden servers till icke-Golden?

Det var så jag tolkade det som.

Där av kändes det lite sisådär jag vet ju inte som sagt till 100% hur det fungerar där av kanske nån som har spelat ett tag samt till och med är Guld medlem kan ge lite info.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

är det dyrt med 4.99? xD

Upp till var och en!

Har ej spelat det mkt då det är lite strul med just servrar just nu!

Men tycker spelet är mkt bättre än många andra survival då dom knappt patchar dom
Inget nytt content i exempel The Stomping land och Rust har dom en experimental server som inte är på långa vägar spelbart

Unturned är ett mysigt spel som jag själv kommer lägga ut en hel del timmar på när dom väl fått igång server list

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av segafreaktwo:

är det dyrt med 4.99? xD

Upp till var och en!

Har ej spelat det mkt då det är lite strul med just servrar just nu!

Men tycker spelet är mkt bättre än många andra survival då dom knappt patchar dom
Inget nytt content i exempel The Stomping land och Rust har dom en experimental server som inte är på långa vägar spelbart

Unturned är ett mysigt spel som jag själv kommer lägga ut en hel del timmar på när dom väl fått igång server list

Nej det är inte dyrt handlar inte om priset utan det är segregeringen ett F2P spel får som jag tycker är skitkasst jag betalar hellre 25euro och äger hela spelet och allt det har att erbjuda och alla är på lika nivå från start.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Har nog blivit skadad av Fiesta Online xD

Men som DayZ och Rust och The Stomping där betalar du ett pris men det blir inget nytt content i det!

Men som sagt upp till var och en!:D

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p