Citat:
Ursprungligen inskrivet av Mockarutan
Alltså det är väldigt för vånande att se vad folk tycker, jag menar HL2 kasst? missförstå mig inte, jag respekterar era åsikter fullt ut. Men vad folk tycker olika! Halo, Grim fandango, Wow, Hl2... hmm dessa är enligt mig de största mästervärken genom tiderna! (okej, wow är bara ett ruskigt bra mmorpg). Men intresant att folk ångrar att de ens testade dem.
MvH
Det med WoW. WoW är ett spel som en del har suttit inne och spelat i över 2år, de personer som har antagligen ångrat att dem spela det då de kanske tappade kompisar, jobb och fick sämre betyg i skolan. Så det är inte så konstigt att några ångrar att dem började med att spela det.
Jag själv är en utav dem som sitter framför det underbara spelet WoW, men är det värt all tid? Är det så här man vill komma ihåg sin ungdom?
Tänk att du sitter där om 30-40år och snackar om vad man gjorde i sin ungdom; Joo jag satt framför datorn och spelade WoW hela dagarna.
Låter ju inte så kul; men visst man ska leva i nuet men man vill ju ha minnen som man kan tänka på när man blir äldre.
Och nej man kan inte bara lägga av; jag har försökt tre gånger men har inte lyckats än.. Visst en del klarar det enklare än andra;