Erbjudanden på Steam

Permalänk
Hedersmedlem

Erbjudanden på Steam

Nu är julen och tillhörande reor slut, men steam brukar ju regelbundet ha även andra erbjudanden. Kanske vore det intressant att tipsa om sådana?

Just nu är det 66% rabatt på Serious Sam HD.

För den som inte tycker att billigt är gott nog finns även gratis (om än med något begränsat utbud): Free Steam games list - Steam Users' Forums

Permalänk
Avstängd

Har ni tänkt att ha en låst tråd där endast mod kan uppdatera huvudinlägget med "Oj denna veckan säljer steam SSHD För 75 kr!"

Sedan tar det kanske 3v innan nåt nytt är där på Steam.
Och en olåst tråd lär sluta i massa chatt ist

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Jag tycker denna tråden är bra.

sen on-topic så tycker jag Serious sam verkar intressant, men vågar jag köpa ett till spel nu efter julrean =/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

annars kan du ju surfa in på FZ då de brukar lista vilka helgerbjudanden olika online spelbutiker har och så

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av E_maN
annars kan du ju surfa in på FZ då de brukar lista vilka helgerbjudanden olika online spelbutiker har och så

Inte jämt de gör det. Mid-weeks brukar de strunta i, jag har inte sett något från FZ som tipsat om julerbjudandena på Steam. Nu när jag tänker efter så har jag inte sett någon "veckans erbjudanden" där på någon vecka heller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
Inte jämt de gör det. Mid-weeks brukar de strunta i, jag har inte sett något från FZ som tipsat om julerbjudandena på Steam. Nu när jag tänker efter så har jag inte sett någon "veckans erbjudanden" där på någon vecka heller.

jag fick reda på julerbjudandet genom steam, men tror det bara var 1 gång jag såg det, och har för mig det stod att steam updaterade erbjudanden varje dag. Har också bestämmt för mig att denna veckans erbjudande på serious sam hd har jag sett där med.

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av E_maN
jag fick reda på julerbjudandet genom steam, men tror det bara var 1 gång jag såg det, och har för mig det stod att steam updaterade erbjudanden varje dag. Har också bestämmt för mig att denna veckans erbjudande på serious sam hd har jag sett där med.

De aktuella kampanjerna brukar visas när man loggar in, men det kräver just att man startar steam och loggar in. Eller tittar på http://store.steampowered.com/

Permalänk

Det blev ett köp av Serious Sam för nostalgins skull.
Lite synd bara att EU inte fick Red Faction billigare också.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk

Perfekt med en sådan här tråd, tackar Trådskaparen för det. Blev till att köpa Serious Sam:)

Permalänk
Hedersmedlem

King's Bounty, 75% rabatt

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
King's Bounty, 75% rabatt

Nu började VISA-kortet att sprattla av vällust. Gold-paketet med själva spelet och expansionen såg ju bra ut dessutom.

Nu vet jag inte om detta räknas till tråden men Zero Gear är fritt att spela ett par dagar framåt. Spelet ligger itallafall i min spellista över icke-installerade spel och det finns en timer som är nere på 4,5 dagar. Kan ju vara värt att prova på med.

Permalänk
Medlem

Zero Gear är även 25% billigare fram tills den 18:e Januari.

Visa signatur

After a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'Maybe life isn't for everyone.'

Permalänk

AI Wars Fleet Command kostar 6.99 ner från 13.99 just nu.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReloadMaster
AI Wars Fleet Command kostar 6.99 ner från 13.99 just nu.

Och tilläggspaketet är ute.

Permalänk

Dirt är 50% off just nu för €24.99, ingen höjdarrabatt. Men känner man en jänkare så är 19.99$ för samma spel i alla fall "ok".

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

Det finns en klistrad tråd i Steam-forumet med alla deals som uppdateras flitigt: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=518670
Lite onödigt med en tråd här på Swec då

Permalänk
Hjälpsam
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axfred
Det finns en klistrad tråd i Steam-forumet med alla deals som uppdateras flitigt: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=518670
Lite onödigt med en tråd här på Swec då

Fördelen med denna tråd, är att vi ofta får lite mer information om spelen här.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ratatosk
Fördelen med denna tråd, är att vi ofta får lite mer information om spelen här.

Och, framför allt, att man slipper besöka steamforumet.

Permalänk
Medlem

min favorit sida för ändamålet: http://tinydragonapps.com/steam/

Den parsars alla erbjudanden på steam och visar hur mycket priset är sänkt.

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic

Permalänk
Avstängd

Dirt 2 för 50% nu.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

kan inte nån admin klistra denna tråden?

Visa signatur
Permalänk

Buy Men of War: Gold Edition
Includes: Men of War: Red Tide, Men of War™ - 10,87€

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Avstängd

75% off på hela Company of Heroes serien. 12 euro för allihop!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Inaktiv

Riktigt bra pris, fina strategispel dessutom.

Permalänk
Medlem

Mmmm, köpte CoH gold (coh+coh:of) för 40 spänn typ! Kul att ha hela serien i original. Samlar-jaget som slog till Trevligt att man kan bidra med några ören till Relic. Eller iaf justera statistiken lite Sjukt bra spel!

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Hedersmedlem

Company of Heroes är verkligen otroligt bra. Ta chansen att köpa det, sjukt bra pris!

Permalänk
Medlem

jag köpte också CoH Gold, behövde inte complete, har bara hört dåligt om det sista, att det bara innehöll nån campaign eller nått

Visa signatur
Permalänk

CoH gold for 35kr kändes rätt värt så nu är det köpt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
jag köpte också CoH Gold, behövde inte complete, har bara hört dåligt om det sista, att det bara innehöll nån campaign eller nått

coh: tales of valor är lite speciellt och mer inriktat på multiplayer. lirar man mycket med polare och så, rekommenderar jag det verkligen. Finn ju lite olika "operations", som typ operation stonewall, där man skall försvara sig mot fienden som kommer från alla möjliga håll och i större och större antal. man skall överleva helt enkelt

Stonewall blir riktigt häftigt tillsammans med en polare...

Senast jag lirade var det väldigt begränsat med kartor på dessa "operations", vet inte om det blivit bättre. Så visst, tales of valor är inte som de andra och känns lite "ofärdigt"....

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Avstängd

BFBC2 finns nu på steam inkl Beta och allt annat godis.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200