Citat:
Ursprungligen inskrivet av
EvoPeter
Måste skriva av mig lite. Gillar spelet men inte folket inne. Men det är ju som med resten av alla spel att dom flesta har en dålig attityd emot varandra.
Startar ett game som vanligt med min E-75. 2st ut en klan börjar skjuta på varandra med mig emellan. Blir förbannad och när dom har 400hp var så dödar jag ena för att slippa va i skottlinjen. Andra börjar skjuta på mig och jag dödar han också. Dom skyller på att jag dödat dom och alla rapporterar mig.
Har aldrig skjutit någon tidigare förutom i olyckshändelse på 4500 rundor.
Hur stor är chansen att bli bannad?
Förhoppningsvis så är dom dum nog att skicka in replay och en rapport.
När jag var admin förut för en seriös community (ett annat gibb) så lät vi aldrig nån ta saken i sina egna händer. Mena, onödigt att eskalera saker och ting än mera fast de höll på. Det är bättre att vara passiv och skicka iväg en ticket på WG's sida istället om än att man hamnar i kläm bland snortisar.
Svar till tidigare poster.
Oja, man kan göra en toppen runda och sen helt plötsligt är man ensam. Hänt många gånger att man har gått från ett stort övertag till ett underläge på ett blink. När folk börjar whora efter skada/kills så är det kört. Vad dåligt folk också oftast gör fel är att gå och dö pga arty helt i onödan. Vad dåligt folk också gör är att släppa de andra laget för långt fram vid starten eller så är de för rädda att hålla uppe spots. Lemmingtrain.
Det var väl några punkter som beskriver lite vad jag ser oftast.
Förlora är en del utav spelet iofs.
Själv brukar jag trolla lite grann med dom som börjar med det där mega gamla n00b team snacket.