Citat:
Ursprungligen inskrivet av
krrjon
Någon annan som tänkt på dessa kvinnliga followers som hela tiden står å gnider sig mot en å sen hör man....."keep your hands to yourself"....hmm de var inte jag som började
Nej, men du måste väl mena de påtvingade followers som inte hukar sig när du gör det? För den där repliken är till för om de ser dig när du smyger nära dem.
Den enda kvinnliga follower som jag blir störd på är Illia. Min hjälte är en pure mage, bara clothes, 0 armor och använder bara magi, får därför använda mage armor och healing väldigt ofta. Börjar bli skapligt irriterande att höra henne utbrista "A healing spell? Are you a priest?" varenda gång man drar Grand Healing i närheten av henne. Notera att detta händer även mitt i en fajt oberoende av plats, tid eller motståndarantal.
Gissa om man känner för att skrika "Håll Käften, Kvinna!".
Sedan så är Illia en ganska buggad Follower till att börja med, Hon vägrar använda något annat klädesplagg än sin original Blue hodded Robes om du inte ger henne en huvudsbonad som är bättre än rocken. Detta resulterar i att hon tar av sig rocken och springer omkring i underkläder och en hjälm om man inte ger henne någon annan kroppsklädsel.