Tips på co-op spel?

Permalänk
Medlem

Tips på co-op spel?

Hej, jag, min bror och min kusin vill spela något skoj tillsammans. Men vi vet inte riktigt några bra co-op spel. Vi har redan spelat Dead island och vi tyckte det var fruktansvärt kul. Har ni några tips?

Permalänk
Medlem

Diablo 3.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk

Diablo 3

Permalänk
Inaktiv

Diablo 3

Permalänk
Medlem

Diablo 3

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Ska man vara lite annorlunda och säga Diablo 2 då, då?
Iaf tills den 15. Då är det Diablo 3.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Ska man vara lite annorlunda och säga Diablo 2 då, då?
Iaf tills den 15. Då är det Diablo 3.

Woah.. way to be a team player.

Permalänk
Entusiast

Left for dead 1 och 2.
Och om ni har var sin xbox så Halo serien

Och btw, c-c-c-combobreaker eller något

Permalänk
Hedersmedlem

Utöver Diablo 3, så tycker jag ni borde köra Borderlands. Kan nog vara bästa CoOp-liret jag kört, ever.

För fler förslag, kolla topplistorna på Co-Optimus

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Borderlands är grymt kul co-op.

Permalänk
Moderator

Magicka

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

payday the heist verkar ruskigt skoj som coop, dock endast sett streams, men kollade i alla fall ett par timmar

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Medlem

Sniper Elite v2

Permalänk
Medlem

Diablo 3 haha nä men många äldre spel har riktigt kul co-op, heroes of might and magic och descent är mina favoriter.

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av GHARN:

Hej, jag, min bror och min kusin vill spela något skoj tillsammans. Men vi vet inte riktigt några bra co-op spel. Vi har redan spelat Dead island och vi tyckte det var fruktansvärt kul. Har ni några tips?

Killing floor alternativt left4dead
Serious Sam First&second encounter samt Serious sam 3

Diabloserien

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blargmode:

Left for dead 1 och 2.
Och om ni har var sin xbox så Halo serien

Och btw, c-c-c-combobreaker eller något

Åh ja, Halo co-op <3 Men de är väl bara 2? Här är de 3 pers.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Åh ja, Halo co-op <3 Men de är väl bara 2? Här är de 3 pers.

Jag har för mig det är 4, i alla fall i 1an och 3an. Har för mig det är något sånt klydd att man bara kan spela två i split screen men totalt 4 i campainen. Och att tvåan bara har stöd för 2 spelare i co-op, men jag är inte säker. Det enda jag är säker på är att man kan spela 4 co-op i 3an för jag minns att jag har spelat det med 3 polare

Permalänk
Inaktiv

Jag kör Sniper Elite V2 med en polare, helt underbart. En stor gnutta tålamod och mycket planering.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blargmode:

Jag har för mig det är 4, i alla fall i 1an och 3an. Har för mig det är något sånt klydd att man bara kan spela två i split screen men totalt 4 i campainen. Och att tvåan bara har stöd för 2 spelare i co-op, men jag är inte säker. Det enda jag är säker på är att man kan spela 4 co-op i 3an för jag minns att jag har spelat det med 3 polare

Ah så är det nog, har lirat 3an med 4 pers. 1-2an har jag dock bara lirar 2 co-op. Hursomhellst mycket bra spel för co-op!

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Alien Swarm, ett grymt coop-spel som dessutom är gratis, synd att det är lite kort dock. Finns på Steam.

Intressant tråd, jag och några kompisar har letat efter olika 4-flera spelare coop-spel som kan spelas online så jag hoppas det kommer fler sådana förslag!

Permalänk
Medlem

D3 nästa vecka, annars left for dead! eller varför inte Trine 2? sjukt roligt i coop! testa finns demo på steam

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk

Borderlands är ju GRYMT BRA i co-op!

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...