Vi som lirar APB reloaded!

Permalänk

Vi som lirar APB reloaded!

Hej!
Är det någon som lirar det "simpla" gratis spelet APB Reloaded?
Själv lirar jag på EU1 kör på Financial är polis heter: Shurnkbowl

Vi hörs!

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem

Tja jag lirar på EU1 Waterfront förtillfället Lvlar upp Lillith Bloodroose.
Jag heter LaserVilden : Criminal

Permalänk
Skrivet av PhilipA:

Tja jag lirar på EU1 Waterfront förtillfället Lvlar upp Lillith Bloodroose.
Jag heter LaserVilden : Criminal

Vet du när man låser upp några front blixtljus till Dolton Broadwing?

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Sötast

APB var ett otroligt roligt spel när det var i beta/släpptes för ett par år sedan....

Bara synd att det gamerstfirst som köpte upp det endast ser $ och inte utveckling.

Det hade kunnit varit ett riktigt bra spel nu om de bara fortsatt utveckla det.

Permalänk
Skrivet av lillen99:

Vet du när man låser upp några front blixtljus till Dolton Broadwing?
http://i49.tinypic.com/3537dy9.png

Mvh: Eric

Är i Level 10

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk

Verkar inte vara många som lirar detta spel?
Iallafall söker jag lite Poliser som vill kötta fulingarna

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Ljusskygg

Jag spelar detta som polis, men jag spelar på EU2 (närmare sverige).
Är level 90 eller något sånt

Såhär ser min gubbe ut:

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Spelet det sen Augusti 2011.

1650 timmar på min R215 Enforcer, $2,5mil
370 timmar på min R130 Criminal, $412k
? timmar på min R90 Enforcer, $130k

Jag älskar det och visst förbättrar de fortfarande spelet. Det ska komma en patch för halloween och sen kommer 1.10 (riktigt stor patch) innan jul.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonMattila:

Jag spelar detta som polis, men jag spelar på EU2 (närmare sverige).

EU1 Obeya och EU2 Patriot befinner sig i samma datacenter i tysklad. Obeya är bäst för att ryssarna utgör inte lika stor del av populationen och de har fler spelare.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Ljusskygg
Skrivet av Fire_Ice:

EU1 Obeya och EU2 Patriot befinner sig i samma datacenter i tysklad. Obeya är bäst för att ryssarna utgör inte lika stor del av populationen och de har fler spelare.

Okej, synd då att jag ej kan flytta min karaktär. :/

EDIT: Och den patchen du pratar om, låter verkligen som att den kommer att bli bra!

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av SimonMattila:

Okej, synd då att jag ej kan flytta min karaktär. :/

EDIT: Och den patchen du pratar om, låter verkligen som att den kommer att bli bra!

Skapa en ny och lvl'a upp den med mig

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk

Tyckte jag var tjock så kostade på mig 5000 och gjorde en "makeup"

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem

Jag spelade det en bra stund förra sommaren. Fastnade riktigt för det. Blev dock surt när man mötte fuskare varannan runda :S

Samt att matchmaking-systemet va lite skumt, eller så va det jag som va för högt rankad

Hursomhelst, har de löst fuskarproblemen?

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Skrivet av oskaaarn:

Jag spelade det en bra stund förra sommaren. Fastnade riktigt för det. Blev dock surt när man mötte fuskare varannan runda :S

Samt att matchmaking-systemet va lite skumt, eller så va det jag som va för högt rankad

Hursomhelst, har de löst fuskarproblemen?

Min polare hade också slutat lira pga det.
Men testade alldeles nyligen och verkade som han tyckte att dom hade löst det
Så ja dom har nog löst det!

Mvh: Eric
Ps: Jag har alltid tyckt GTA har varit ballt men APB är f*n så roligare

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk

Problemet jag hade med spelet var att det var "Pay-to-win" när jag spelade. Man kunde köpa vapen som var trasiga ur shopen som inte gick att få tag på med in-game valuta. Är det fortfarande "Pay-to-win"?

Visa signatur

Denon AVR-1801 | Dali Blue 5005 | Turtle Beach Audio Advantage Micro II

Permalänk
Medlem

Pay-to-win finns inte i APB (och har aldrig gjort det, brist på kunskap bland spelarna är dock vanligt). Det var många fuskare förra sommaren men under hösten 2011 lyckades de banna omkring 8000 och sedan dess har läget varit under kontroll med undantag från vissa veckor.

Det är lite av en katt och råtta lek, mellan ReloadedProduction&Punkbuster och fuskutvecklarna.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Skrivet av Fire_Ice:

Pay-to-win finns inte i APB (och har aldrig gjort det, brist på kunskap bland spelarna är dock vanligt). Det var många fuskare förra sommaren men under hösten 2011 lyckades de banna omkring 8000 och sedan dess har läget varit under kontroll med undantag från vissa veckor.

Det är lite av en katt och råtta lek, mellan ReloadedProduction&Punkbuster och fuskutvecklarna.

Det var ju uppenbarligen det när jag spelade förr. Shopen hade vapen som helt enkelt var obalanserade och gick bara att få tag i med riktiga pengar.

Visa signatur

Denon AVR-1801 | Dali Blue 5005 | Turtle Beach Audio Advantage Micro II

Permalänk
Medlem

Ditt påstende är bara tomma ord utan några exempel.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lisianthus:

Det var ju uppenbarligen det när jag spelade förr. Shopen hade vapen som helt enkelt var obalanserade och gick bara att få tag i med riktiga pengar.

Skrivet av Fire_Ice:

Ditt påstende är bara tomma ord utan några exempel.

Måste hålla med Fire_Ice här.

Tycker inte att de vapen man kunde köpa för riktiga pengar var särskilt "obalanserade". De va lite guldiga och hade annorlunda sikten, och det va i stort sätt allt. Så va det i alla fall när jag spelade.

Det kan inte ha varit så att de spelare du mötte med de vapnen helt enkelt var bättre än dig?

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Sötast

Err...
Pistoler med sniper sikten fanns endast för irl pengar
"whisper" en silenced smg som endast fanns för irl pengar.

Jo, APB:R VAR (gamersfirst) (om inte ÄR) Pay2Win, men i vilket fall som så var de flesta spelarna så jävla kassa ändå så att oavsett om de hade P2W guns så förlorade dem ändå mot en strukturerad klan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Err...
Pistoler med sniper sikten fanns endast för irl pengar
"whisper" en silenced smg som endast fanns för irl pengar.

Jo, APB:R VAR (gamersfirst) (om inte ÄR) Pay2Win, men i vilket fall som så var de flesta spelarna så jävla kassa ändå så att oavsett om de hade P2W guns så förlorade dem ändå mot en strukturerad klan

Jo visst, men vem behöver en pistol med snipersikte? Ljuddämparn visst men den vanliga mp5:an med cooling jacket var bättre i tajta dueller.

Det är det jag menar, de gav inte särskilt stort övertag, man hörde ju fortfarande varifrån Whisper sköt.

Eftersom jag själv spelade ett bra tag utan att betala så fick jag uppleva en del, och jag kan säga att jag reagerade sällan på att de med guldvapen var bättre än de andra Så tycker jag inte att man kan säga att det va P2W.

Minns att jag själv körde med Joker Carbine eller vad den nu hette. Funkade hur bra som helst även utan uppgraderingar.

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk

Även jag spelar APB sen årsskiftet. Lirar på Patriot EU2, R215.
Spelet i sig är underbart men det finns så många irritationsmoment i det. (Mycket att göra med kassa servrar).

Hoppas verkligen det händer nått i den kommande patchen.

Visa signatur

i5 2500k @ 4.6ghz. PNY GTX 970. 16gb DDR3. Samsung 840 PRO 256gb SSD + toshiba 3tb mekanisk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Err...
Pistoler med sniper sikten fanns endast för irl pengar
"whisper" en silenced smg som endast fanns för irl pengar.

Jo, APB:R VAR (gamersfirst) (om inte ÄR) Pay2Win, men i vilket fall som så var de flesta spelarna så jävla kassa ändå så att oavsett om de hade P2W guns så förlorade dem ändå mot en strukturerad klan

Pistolen är ACT 44 Golden Marksman, siktet gör den marginellt bättre än en standard ACT, men fortfarande sämre än gratisalternativet Colby RSA. Dessutom gör siktet att den är värdelös på "hipfiring" i närstrid.

Whisper är en vanlig OCA med en ljuddämpare (som inte förbättrar vapnets prestanda på något vis förutom -50% recoil av i princip ingen recoil från början), man kan heller inte sätta Cooling Jacket eller andra mods i den som med en vanlig OCA.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk

Hej!
Enligt denna länk http://blackrabbit2999.blogspot.com/2011/06/apb-cop-role-unlo... så står det All Broadwing parts are unlocked at Mirri Kent Level 10.

Men mina front lights osv är inte unlocked!?
Har jag missat något ?

Tacksam för hjälp!

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk

Vad ska jag köpa för bil?
Sungnyemun Moirai
Eller
Nulander Kurai?

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem

Spelar på partiot. Kör crim, Yooritzz heter jag (DUH!) med ett I

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Medlem

Jag började spela lite smått igen. Gjorde en ny karaktär, crim på Obeya. Nickar oskaaarn.

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Skrivet av oskaaarn:

Jag började spela lite smått igen. Gjorde en ny karaktär, crim på Obeya. Nickar oskaaarn.

Efter man lirat GTA IV är kontrollerna jävligt sega på APB motför GTA
Nu har jag typ sjunkit får ta och lvl upp fingrarna nu

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Skrivet av oskaaarn:

Jag började spela lite smått igen. Gjorde en ny karaktär, crim på Obeya. Nickar oskaaarn.

Tjena!
Du verkar veta det mesta:
Jag skulle lvl'a upp en gubbe till polarn nick funshine1337 nu har jag spelat i en timme och jag blev guld WTF?
Mitt riktiga acc Shurnkbowl har jag spelat ca 150timmar och är bara Silver fattar inget???

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillen99:

Tjena!
Du verkar veta det mesta:
Jag skulle lvl'a upp en gubbe till polarn nick funshine1337 nu har jag spelat i en timme och jag blev guld WTF?
Mitt riktiga acc Shurnkbowl har jag spelat ca 150timmar och är bara Silver fattar inget???

Mvh: Eric

Antar att du helt enkelt spelat bra idag?

Han var väl silver från början? Han blev väl inte guld utan att du vann o så? I såna fall är allt som det ska

Som du ser innan du väljer en karaktär så har man ett "account threat" oxå. Det är det som blir ditt threat om du gör en ny gubbe.

Visa signatur

Слава Україні!