League of legends riot graves

Permalänk

League of legends riot graves

Nu under DHW12 så ger dom ut Riot Graves koder. Ifall någon har fått en kod skulle jag väldigt gärna ta emot den ifall ni då vill. Kontakta via pm?

Permalänk
Medlem

var får man dem? vill ochså ha ett sånt skin

Permalänk

ifall du är på dreamhack så ska det gå runt folk från riot där.
Ifall du kan skaffa så kanske du kan fixa 2?

Permalänk

Skulle även kunna ge någon Dota 2 key ifall dom vill ha det för skinnet.

Permalänk
Medlem

enda anledningen att åka till dh, gief skin <3

Permalänk
Skrivet av aaalex:

enda anledningen att åka till dh, gief skin <3

Standard

Permalänk
Jubileumsmästare

I want skin!!

Visa signatur

You have come a long way, baby!

Permalänk
Medlem

Om någon är intresserad så kan jag gärna byta Dota 2 för skinnet

Permalänk
Medlem

jag tar en tur runt esport området imorn tar några nycklar som ni får har redan dota 2

Permalänk
Medlem

Jag tar jättegärna en nyckel om någon har en extra! Hade gått på DH om ekonomin tillät det :/

Permalänk
Medlem

Jag hade blivit väldigt tacksam över en nyckel

Permalänk
Medlem

Om någon har en nyckel över och känner sig generös skulle jag bli mer än glad om jag fick en!

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem

Skulle bli jätteglad om jag fick en kod. Har också en dota 2 kod att byta om någon vill.

Visa signatur

Dator: P67 Extreme4, Intel Core i5 3570k, GTX 970, Corsair 8GB 1600Mhz Vengeance, Corsair HX 750W, 1TB WD HDD, Samsung 840 EVO 250GB.
Utrustning: Corsair K70 MX Blue, QPad 5k, Dell U2515H, Sennheiser PC360, PreSonus AudioBox 22VSL.
http://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk
Medlem

Hade tänkt skriva att jag också ville ha en nyckel, sen kom jag på att jag inte hade Graves :3

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Byter mot dota 2!

Permalänk
Skrivet av Snacker:

Hade tänkt skriva att jag också ville ha en nyckel, sen kom jag på att jag inte hade Graves :3

Som jag fattade det när jag aktiverade mitt skin så får man Graves om man inte redan har honom.

Visa signatur

i7 4770K | Asus Maximus VII Ranger | GTX 1070 Ti 8 GB | 16GB RAM | Seasonic Prime 550W | Define R3

Permalänk
Medlem

Tar gärna en nyckel om någon har lust att ge mig en. När jag var på DHS2011 fick man också ett skin, då var det Viking Tryndamere.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk

Jag tar också väldigt gärna emot ett skin, kan byta mot Dota 2 key!

Permalänk
Medlem

Jag hade massor som jag gav ut, ska se om jag kan få tag på några fler, skriver till er i PM om jag hittar!

Edit: För att förtydliga, De delar inte ut just nu utan är klara för dagen. Om jag kommer över några koder imorgon så ska jag dela ut så många jag kan!

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

Skulle vart kul att få ett första skin till en gubbe för en gångs skull. Har nog inte ett enda tror jag.

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk

Hade varit trevligt om någon kunde fixa 1 skin åt mig, någon som är där:)

Visa signatur

RTX 2060, AMD Ryzen 5 3600, ASUS ROG Strix B450-F, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3200MHz 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuLLvaD3n:

Jag hade massor som jag gav ut, ska se om jag kan få tag på några fler, skriver till er i PM om jag hittar!

Edit: För att förtydliga, De delar inte ut just nu utan är klara för dagen. Om jag kommer över några koder imorgon så ska jag dela ut så många jag kan!

Ja tack gärna!

Visa signatur

Jag har en dator, en jätte snabb dator.

"Citera, så reagerar jag lite snabbare!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuLLvaD3n:

Jag hade massor som jag gav ut, ska se om jag kan få tag på några fler, skriver till er i PM om jag hittar!

Edit: För att förtydliga, De delar inte ut just nu utan är klara för dagen. Om jag kommer över några koder imorgon så ska jag dela ut så många jag kan!

Hade varit riktigt tacksamt

Har också Dota 2 att ge mot riot graves eller dyligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuLLvaD3n:

Jag hade massor som jag gav ut, ska se om jag kan få tag på några fler, skriver till er i PM om jag hittar!

Edit: För att förtydliga, De delar inte ut just nu utan är klara för dagen. Om jag kommer över några koder imorgon så ska jag dela ut så många jag kan!

Häftigt! Men var fick du dem?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuLLvaD3n:

Jag hade massor som jag gav ut, ska se om jag kan få tag på några fler, skriver till er i PM om jag hittar!

Edit: För att förtydliga, De delar inte ut just nu utan är klara för dagen. Om jag kommer över några koder imorgon så ska jag dela ut så många jag kan!

Jag tar gärna koder för allt till lol äger inte ett ända skin XD.

Visa signatur

MOBO: ASUS B550-i                                    CPU: Ryzen 5900X
RAM: GTZN-3600MHZ-CL14                       GPU: EVGA 3080 XC3
BOX: Ncase m1 v6.1                                    PSU: Corsair SF750
AIO: Kraken z53                                           SSD: Samsung 980 PRO             

Permalänk
Medlem

Skulle vara grymt att få en kod. Kan byta mot invites till Dota 2 på steam.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Jag äger inte Graves så skulle gärna ta emot en kod så jag får graves och även ett skin till honom!

Permalänk
Medlem

jag tar gärna en kod ifalll nån har ;D

Pm:a

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk

Jag lirar Graves rätt mycket, en finare mustasch skulle han inte dö av. Tar gärna emot en kod.

Visa signatur

Spelburk: R7 5700X | 5700 XT | 32GB RAM | MSI B350M PRO-VDH

Permalänk

Får väll lägga till mig i listan jag med då.

Jag tar väldigt gärna en Riot skin Graves.

Visa signatur

Case - Silverstone Raven Rv03 → Mobo - Asus P8P67 Pro rev b3
CPU - i7 2600k @ 4,5 ghz → Corsair H70
PSU - Corsair AX850+ → RAM - x4 4gb Xms3
GPU - Gtx 580 →