Verktyg Visningsval
2013-04-04, 20:33   #1

MrToasterable

Medlem

MrToasterables avatar

Registrerad: feb 2013

Steam-Spelare sökes!

Tjenare! Jag söker folk att lägga till på Steam för att kunna spela med! Självklart kommer det att samtalas via mikrofon! Spel som jag tänkte spela är b.l.a Left 4 Dead 1+2, Chivalry Medieval Warfare, Arma 3 Alpha, The WarZ, Red Orchestra 2 (Även 1:an med mods!), World of Tanks och Dota 2. Mitt syfte är att både ha kul och skoja runt samt som seriöst spelande! Är ni intresserade så lägg till mig på Steam, mitt namn är ''fool100''! Ni som lägger till mig, svara gärna här med vad ni heter (IRL och Steam-kontot) och lite om er (Som vad ni spelar osv...) Jag är även ''känd'' via Steam som ''MrToasterable''!
2013-04-04, 20:47   #2

edgren

Medlem

edgrens avatar

Plats: Skoghall

Registrerad: jan 2004

Vad för program använder du, när du ska prata med andra genom din mikrofon? Skype? Ventrilo? TeamSpeak? Mumble? Jag är intresserad, då jag köpte Chivalry för någon dag sedan och har spelat det i några timmar med och mot AIn. Vill testa spela det online med någon
2013-04-04, 20:59   #3

MrToasterable

Medlem

MrToasterables avatar

Registrerad: feb 2013

Citat:
Ursprungligen inskrivet av edgren Visa inlägg
Vad för program använder du, när du ska prata med andra genom din mikrofon? Skype? Ventrilo? TeamSpeak? Mumble? Jag är intresserad, då jag köpte Chivalry för någon dag sedan och har spelat det i några timmar med och mot AIn. Vill testa spela det online med någon
Jag använder mig helst av Skype, för att det är jag mest familjär med. Men jag har även Teamspeak! Låter kul! Jag är väldigt aktiv i Chivalry just nu! Så lägg gärna till mig (Dock så är jag inte hemma förrens imorgon så jag kan inte svara på Steam än)
2013-04-04, 21:13   #4

edgren

Medlem

edgrens avatar

Plats: Skoghall

Registrerad: jan 2004

Citat:
Ursprungligen inskrivet av MrToasterable Visa inlägg
Jag använder mig helst av Skype, för att det är jag mest familjär med. Men jag har även Teamspeak! Låter kul! Jag är väldigt aktiv i Chivalry just nu! Så lägg gärna till mig (Dock så är jag inte hemma förrens imorgon så jag kan inte svara på Steam än)
Suveränt! Jag använder enbart Skype nu för tiden. Jag lägger till dig på Steam nu
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker