Fel i spel eller fel i dator?

Permalänk
Medlem

Fel i spel eller fel i dator?

Hej,

Får konstiga fel i spelet när jag spelar, är det fel på datorn eller spelet? (får inte dessa fel på en annan dator)

Med vänlig hälsning
Adam

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4 / Moderkort: Asus ROG STRIX Z390-F GAMING / Minnen: Corsair 32gb (2x16) 3200mhz / Processor: Intel i7 9700k / Kylning Noctua NH-D15 / Grafikkort: Asus Radeon R9 290X DirectCU II OC / HDD: Intel 335 Series 240GB SSD Samt Samsung 840 evo 1tb / Nätagg: Corsair 750w v2 / Skärm: ASUS VE247H

Permalänk
Skrivet av Pyton66:

Hej,

Får konstiga fel i spelet när jag spelar, är det fel på datorn eller spelet? (får inte dessa fel på en annan dator)

http://forumbilder.se/CE112/bild.JPG?width=150

Med vänlig hälsning
Adam

Om du inte får det på andra datorer vart tror du problemet ligger?..

Visa signatur

OMNOMNOMNOM

Permalänk
Medlem
Skrivet av hotdog_power:

Om du inte får det på andra datorer vart tror du problemet ligger?..

Drivrutiner eller grafikkort. peppar peppar

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4 / Moderkort: Asus ROG STRIX Z390-F GAMING / Minnen: Corsair 32gb (2x16) 3200mhz / Processor: Intel i7 9700k / Kylning Noctua NH-D15 / Grafikkort: Asus Radeon R9 290X DirectCU II OC / HDD: Intel 335 Series 240GB SSD Samt Samsung 840 evo 1tb / Nätagg: Corsair 750w v2 / Skärm: ASUS VE247H

Permalänk
Medlem

Hade liknande problem när jag installerade WOT på mina småbröders dator. Efter lite fipplande med drivisar och inställningar såg det bra ut igen.