Permalänk

WOT vs. WT

Ok. Enlighten me please. Jag har hört talas om detta war thunder, vilket jag trodde var ett flygspel. Kan man köra tanks i det också. Vet inte om jag orkar eller har tid med ett annat spel utöver wot. Säg något som gör att jag ska testa spelet( för det är väl free-to-play???)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Avstängd

Vad jag hört så ska du göra War Thunder "Tanks" i framtiden, vilket innebär att man ska kunna köra tanks. Däremot är ju WOT överlägset i dagsläget då det är det enda spelet som är 100% armor, och där ekonomin är relativt okej jämfört med WT.

Permalänk
Medlem

Skillnaden är att WT ska ha Flyg, Pansar OCH fordon (AA, scoutcars m.m) och Fartyg på samma kartor.

Visa signatur

MB/Case: ASUS ROG Strix B350-F || FD R6
PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Platinum
CPU/Cooler: Ryzen 5600 || Noctua NH-U12S
RAM: G.Skill FlareX 16GB 3200 CL14
GPU: ASUS RX7800XT TUF OC

Permalänk

Ska väl jämföras med World of Warplanes snarare än World of Tanks. Har spelat lite och det är ganska lika WoWP men lite mer realistiskt i kontrollerna. Än så länge bara flyglplan men många, många fler än i WoWP.

Visa signatur

Fractal Design North Vit/TG - Asus Z690-G - Intel Core i7 12700KF - Deepcool Assassin IV Vit - Asus x Noctua 4080 - Corsair 32GB LPX DDR5 - Samsung 980 Pro 1 TB - Asus TUF Gaming 1000W