Verktyg Visningsval
2013-08-08, 22:26   #1

multishotman

Medlem

multishotmans avatar

Registrerad: dec 2012

humble bundle problem

hej,

jag tänkte köpa humble bundle deep silver efter som att metro 2033 tillkom i bundeln (och dead island + saints row har jag velat testa sen ett tag tidigare) men det är en vecka kvar till jag får mitt kort och då ha humble bundeln gått ut finns det något annat sätt att köpa (kanske är en dum fråga men..) typ att man betalar senare eller något?

tack på förväg för svar
2013-08-08, 22:34   #2

Zache_

Medlem

Zache_s avatar

Plats: Halmstad

Registrerad: dec 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av multishotman Visa inlägg
hej,

jag tänkte köpa humble bundle deep silver efter som att metro 2033 tillkom i bundeln (och dead island + saints row har jag velat testa sen ett tag tidigare) men det är en vecka kvar till jag får mitt kort och då ha humble bundeln gått ut finns det något annat sätt att köpa (kanske är en dum fråga men..) typ att man betalar senare eller något?

tack på förväg för svar
Kan du inte låna kort av föräldrar eller någon kompis tills att det löser sig för dig? Så vitt jag vet kan du inte betala på annat sätt än med kort, förutom bitcoins, men det vet jag inte alls hur det fungerar.
2013-08-08, 22:37   #3

Commander

Medlem

Commanders avatar

Plats: Justice @ #Archlinux.se

Registrerad: jun 2007

Paypal om du kan föra över pengar dit från banken. Alternativt be någon köpa det som en gåva för dig?
Arch - Makepkg, not war -||- Asus Sabertooth R2 -||- Corsair Vengance 8GiB DDR3 10-9-10-1T 1866Mhz -||- AMD FX-8350 @ 5Ghz -||- nVidia Zotac 670 AMP -||- Corsair Force 120 Firmware 2.0 -||- 2xWD RaptorX 150GiB + WD Caviar Black 1TiB -||- CM 1000W -||- CM HAF 932 -||- Asus Xonar Essence STX -||- Sennheiser HD-650 -||
Arch Linux, one hell of a distribution.
Commander är uppkopplad nu
2013-08-08, 22:42   #4

Fille625

Medlem

Registrerad: jun 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av multishotman Visa inlägg
hej,

tack på förväg för svar

Känner mig ovanligt altruistisk idag så jag köpte det som en gåva åt dig - kolla din PM
2013-08-08, 22:45   #5

d0b

Medlem

Plats: plast

Registrerad: sep 2011

Eller skaffa ett mastercard-presentkort, typ SpendOn eller PaysafeCard. Finns på typ Pressbyrån, man laddar det med en viss summa pengar (har för mig att minsta summan är 100:- eller något sådan). Går att betala med kontanter, sen använder du det som ett vanligt kontokort.
2013-08-08, 22:49   #6

ZaInT

Medlem

ZaInTs avatar

Plats: På snedden i Dirty South

Registrerad: dec 2001

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Fille625 Visa inlägg
Känner mig ovanligt altruistisk idag så jag köpte det som en gåva åt dig - kolla din PM
Om Fille inte genomför det kan jag göra det åt dig, har lite BTC som mest ligger just nu
Sweclockers är inte en spelchatt eller en sökhjälp, det är ett diskussionsforum. Vi använder fullständiga meningar, vi tänker på stavning och interpunktion. Läs igenom ditt inlägg innan du postar det. Använd Google & Prisjakt innan du skapar en tråd.
Om du inte lägger mer än en minut på din fråga, förvänta dig inte att någon ska lägga mer än 30 sekunder på ett svar.
ZaInT är inte uppkopplad
2013-08-08, 22:54   #7

Fille625

Medlem

Registrerad: jun 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av ZaInT Visa inlägg
Om Fille inte genomför det kan jag göra det åt dig, har lite BTC som mest ligger just nu
Haha, skickade precis länken Men trevligt att se att jag inte är den enda som kan tänka sig att hjälpa till
2013-08-08, 23:06   #8

multishotman

Medlem

multishotmans avatar

Registrerad: dec 2012

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Fille625 Visa inlägg
TACK! så hemskt mycket det var värkligen snällt av dig TACK
2013-08-10, 00:35   #9

serpent29

Medlem

Plats: Örnsköldsvik

Registrerad: feb 2006

Men vad bra, tack för tipset, har glömt kolla Humblebundle på ett bra tag, och nu fick jag ju en helt bunt nya bra spel för en billig peng, gav dem 10$ för det.
Cooler Master HAF932 | Gigabyte GA770T-USB3 | AMD Phenom II X4 3.2 GHz | Zalman Extreme | 1600MHz 12GB Corsair| Gigabyte HD7950 3GB | Corsair TX850M | Fujitsu 26" SL3260 1920x1200 | Windows 7/64 Ultimate.
serpent29 är inte uppkopplad
2013-08-10, 20:10   #10

ZaInT

Medlem

ZaInTs avatar

Plats: På snedden i Dirty South

Registrerad: dec 2001

Citat:
Ursprungligen inskrivet av serpent29 Visa inlägg
Men vad bra, tack för tipset, har glömt kolla Humblebundle på ett bra tag, och nu fick jag ju en helt bunt nya bra spel för en billig peng, gav dem 10$ för det.
Glöm inte att det kommer nytt varje vecka + en gång i månaden. Humble Bundle är <3
Sweclockers är inte en spelchatt eller en sökhjälp, det är ett diskussionsforum. Vi använder fullständiga meningar, vi tänker på stavning och interpunktion. Läs igenom ditt inlägg innan du postar det. Använd Google & Prisjakt innan du skapar en tråd.
Om du inte lägger mer än en minut på din fråga, förvänta dig inte att någon ska lägga mer än 30 sekunder på ett svar.
ZaInT är inte uppkopplad
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker