Skyrim tabbar ner (random)

Permalänk
Medlem

Skyrim tabbar ner (random)

Hej swec jag har fått en konstig bug i skyrim. Strax efter att jag har startat och kommit in på spelet går det ut till desktop. Och när jag går in igen kommer muspekaren i windows upp i spelet. Detta kom efter att jag hade konfigurerat min nya router och installerat om mitt nätverkskort.
Tacksam för hjälp!!!

Permalänk
Medlem

Kan bli så för mig i vissa spel när videoinställningarna har ändrat sig. Testa att gå in i en konfigurationsmapp för att ändra dina värden till din display. Bör fungera då.

Mvh

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

ok tack provar

Permalänk
Medlem

börja med att stänga ner alla icke nödvändiga processer och testa spelet sen starta en efter en tills du vet vilken boven är.

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem

Har du flera skärmar? Händer ibland när man klickar utanför spelrutan, oftast på en annan skärm om man har det.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Axel95:

Hej swec jag har fått en konstig bug i skyrim. Strax efter att jag har startat och kommit in på spelet går det ut till desktop. Och när jag går in igen kommer muspekaren i windows upp i spelet. Detta kom efter att jag hade konfigurerat min nya router och installerat om mitt nätverkskort.
Tacksam för hjälp!!!

Du har inget program som ligger och kör i bkgrunden som skype/ativirus.
Skype är xpert på att tabba ut även när man inte har samtal igång har jag märkt.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Tack för eran hjälp. Det funkar nu!

Permalänk
Medlem

Hej nu har jag samma problem med mitt bf4. Det tabbar ner väldigt ofta och jag ändrar inställningar och stänger av alla program i windows utom chrome origin och spotify. Vet inte vad jag ska göra? Tacksam för svar.

Permalänk
Medlem

För mig så tabbar spel ner sig eller tappar fokus när sweclockers förstasida gör en sidomladdning.
Kontrollera om du har sweclockers eller någon annan hemsida öppet i bakrunden som tidigare nämns

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem
Skrivet av gn1p:

För mig så tabbar spel ner sig eller tappar fokus när sweclockers förstasida gör en sidomladdning.
Kontrollera om du har sweclockers eller någon annan hemsida öppet i bakrunden som tidigare nämns

Det blir ingen skillnad om jag stänger av allt.