Svart skärm vid spelmenyer!

Permalänk

Svart skärm vid spelmenyer!

Hejsan fellow gamers!

Sitter på ett litet problem som är extremt störande och undrar om där finns en lösning på detta. Bilden blir svart när jag ska avsluta spelet eller om jag ska göra någon ändring i options. Spelet är fortfortfarande igång och allting men allt är helt svart så jag får chansa vart jag ska trycka. Tex om jag ska avsluta spelet så får man alltid upp "är du säker på att vill avsluta spelet" då är bilden helt svart. Likadant om jag ska ändra något i options "vill du behålla dessa instälningar" så är bilden helt svart.

Spelen det händer på är The Evil Within och Shadows of Mordor, dom är inte köpta.

Har windows 7 64, senaste directX, AMD Radeon HD 7900 Series kort med senaste drivrutinerna.

Help!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SlevinKelevra:

dom är inte köpta.

Tråden blir låst och "nuff said"!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst enligt §7*

Citat:

§ 7
Piratkopiering
Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...