World of warcraft battlechest

Permalänk
Medlem

World of warcraft battlechest

Halloj halloj! har en liten fråga om WoW battle chest. jag tänkte köpa battle chest online på blizzards hemsida, men det enda jag undrar över är om man får med alla expansion paketen i den, förutom WoD. Mina kompisar säger att man får men tänkta göra mig lite mer säker innan jag köper.

Tacksam för svar!

Permalänk
Medlem

Det stämmer! Sedan ett par veckor ingår även MoP, du får med andra ord allt förutom WoD.

Permalänk
Medlem

Just nu går det knappt att komma in i spelet, den här expansions lanseringen vart mindre lyckad.
Hoppas att det iaf går att spela på måndag då jag är ledig :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morphond:

Det stämmer! Sedan ett par veckor ingår även MoP, du får med andra ord allt förutom WoD.

Härligt!! då köper ja de online då från blizzards hemsida. WoD visste jag att man inte fick med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alpha77:

Just nu går det knappt att komma in i spelet, den här expansions lanseringen vart mindre lyckad.
Hoppas att det iaf går att spela på måndag då jag är ledig :/

Testade trial edition idag. funkade galant. dc bara en gång från servern. Men allt beror på vilken server man kör på säger mina kompisar. kör du på en high pop så blir de nog en 3 timmars väntan, men kör du på en low pop så är de annorlunda.

Permalänk
Medlem

Har väl alltid vart så att man får vanilla och alla expansioner förutom den nyaste (?)

Visa signatur

Stationär: mITX 4670k GTX770 16gb RAM
Bärbar: Lenovo y50-70 4720HQ 960M 8GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av NuclearCLown:

Testade trial edition idag. funkade galant. dc bara en gång från servern. Men allt beror på vilken server man kör på säger mina kompisar. kör du på en high pop så blir de nog en 3 timmars väntan, men kör du på en low pop så är de annorlunda.

Mesta lagget har varit relaterat till Draenor. Det kommer nog gå utmärkt att spela. De har fixat rätt bra sen release även om de kanske borde testat lite mer innan.