Uplay - mail redan använd?

Permalänk
Medlem

Uplay - mail redan använd?

hej har tänkt att skaffa the crew men har läst att man måste ha uplay? så jag tänkte skaffa ett konto men så står det att min gmail är redan använd? vad ska man göra nu skaffa ett till gmail?

Visa signatur

win8.1|amd fx 8320 4.2 ghz|gigabyte gtx 660 2gb oc|gigabyte 990fxa ud5|8gb ram|Fractal Design Integra R2 750W|Fractal Define S|CM 212 evo

Permalänk
Moderator
Moderator

Om du inte har någon stark anledning att tro att det är någon annan som registerat ett konto på din mail så har du kanske helt enkelt glömt bort att du har ett konto. Använd funktionen för glömt lösenord så får du ett mail med instruktioner för att nollställa det.

*Tråd flyttad, rubrik något redigerad.*

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Om du inte har någon stark anledning att tro att det är någon annan som registerat ett konto på din mail så har du kanske helt enkelt glömt bort att du har ett konto. Använd funktionen för glömt lösenord så får du ett mail med instruktioner för att nollställa det.

*Tråd flyttad, rubrik något redigerad.*

jag är 10000000% säker att jag inte använt uplay förut.
men går det att köpa via steam utan uplay?

Visa signatur

win8.1|amd fx 8320 4.2 ghz|gigabyte gtx 660 2gb oc|gigabyte 990fxa ud5|8gb ram|Fractal Design Integra R2 750W|Fractal Define S|CM 212 evo

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Marre09:

jag är 10000000% säker att jag inte använt uplay förut.
men går det att köpa via steam utan uplay?

Det blir nog att skaffa en mail till då ja om du inte vill försöka nollställa det andra.
Nej tyvärr, det går alltid genom Uplay.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Kan det inte vara nåt annat ubisoftspel, konto, nåt företag de köpt och sammankopplat med din mail?

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem

Är väl bara att återställa lösenordet på din mail, du får ett mail till din gmail med instruktioner hur du återställer ditt lösenord.

Så nu har du länken.. är någon dum nog att ha använt din mail så blir han av med allt, hur han nu ska kunnat regga sig med just din mail är för mig en annan fråga.
Jag tror nog att dina 10000000% är sådär rätt...

https://uplayconnect.ubi.com/Default/ForgotPassword?appId=314...

Permalänk
Medlem

har återställt och det visar sig vara någon som har använt min mail splinter cell conviction finns att ladda ner

Visa signatur

win8.1|amd fx 8320 4.2 ghz|gigabyte gtx 660 2gb oc|gigabyte 990fxa ud5|8gb ram|Fractal Design Integra R2 750W|Fractal Define S|CM 212 evo

Permalänk
Medlem

Hur kan dom ha använt din mail? då skulle jag rekommendera dig att genast byta ditt lösenord för då lär någon annan ha tillgång till din mail eftersom du ALLTID måste konfirmera din mail när du reggar dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av slusk:

Hur kan dom ha använt din mail? då skulle jag rekommendera dig att genast byta ditt lösenord för då lär någon annan ha tillgång till din mail eftersom du ALLTID måste konfirmera din mail när du reggar dig.

bra fråga.har bytt lösen nu

Visa signatur

win8.1|amd fx 8320 4.2 ghz|gigabyte gtx 660 2gb oc|gigabyte 990fxa ud5|8gb ram|Fractal Design Integra R2 750W|Fractal Define S|CM 212 evo

Permalänk
Medlem

Spotify - Mejl redan använd?

Har ett liknande problem med spotify. Har ett main där jag haft premium men avbröt så jag skulle få free med det knasade till sig totalt så försökte göra ett nytt free konto på spotify med annan epost men stod att den redan va använd, försökte få nytt password men då stod det att eposten inte fanns... ?!

Har alltså ett main hotmail.se konto med spotify kopplat till som strulade till sig.
Tog mitt andra main hotmail.com konto och försökte göra ett spotify free till men då visar den som att mitt hotmail.com konto redan är reggat, men kan inte få ut nytt password då password recovery inte hittar den hotmail.com adressen.

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem

Se det som ett gratis spel haha! bara klantigt för personen som gjorde det att köpa spel till ett konto som inte ens är ens egna

Permalänk
Medlem
Skrivet av joelbck:

Se det som ett gratis spel haha! bara klantigt för personen som gjorde det att köpa spel till ett konto som inte ens är ens egna

haha ja men hur fick personen min mail då?

Visa signatur

win8.1|amd fx 8320 4.2 ghz|gigabyte gtx 660 2gb oc|gigabyte 990fxa ud5|8gb ram|Fractal Design Integra R2 750W|Fractal Define S|CM 212 evo

Permalänk
Medlem

Säkert du som reggat dig för någon gratis-kupong du fick med ditt gtx 660.. skickade inte dom med splinter cell? har för mig att polaren fick det med sitt 680 iaf...