Permalänk
Medlem

GTA V till PC!

Tjenare!

Denna tråd är för alla som lirar GTA V på PC. Här diskuterar vi alla möjliga frågor, hjälps åt med problemlösning, tips och trix, grafikinställningar, roliga skärmdumpar och videos osv. Vad som helst rörande GTA V helt enkelt

Själv vill jag säga att jag är helt kär i detta lir, särskilt onlineläget, även om den i nuvarande stund har sina små brister. Det är så sjukt varierande och välgjort, så jäkla coola uppdrag, och grafiken! Jag säger bara det, har ni möjlighet så skaffa er en fet dator och lira detta på högsta inställningarna, helt sjukt snyggt. Detta är kanske på alla sätt en av världens bästa spel genom tiderna!!!

Visa signatur

Skärm: Acer Predator X34A • Moderkort: ASUS Maximus V Gene • CPU: Core i5 2500K @ 4GHz • RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB • GPU: ASUS GeForce GTX 1080 • APU: ASUS ROG Xonar Phoebus • SSD: Intel X-25 M 80GB • HDD: WD Caviar Black 1TB, Hitachi Deskstar 1TB

Permalänk
Medlem

Finns en hel forumdel för detta ändamål: http://www.sweclockers.com/forum/157-grand-theft-auto/

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Porraz:

Tjenare!

Denna tråd är för alla som lirar GTA V på PC. Här diskuterar vi alla möjliga frågor, hjälps åt med problemlösning, tips och trix, grafikinställningar, roliga skärmdumpar och videos osv. Vad som helst rörande GTA V helt enkelt

Själv vill jag säga att jag är helt kär i detta lir, särskilt onlineläget, även om den i nuvarande stund har sina små brister. Det är så sjukt varierande och välgjort, så jäkla coola uppdrag, och grafiken! Jag säger bara det, har ni möjlighet så skaffa er en fet dator och lira detta på högsta inställningarna, helt sjukt snyggt. Detta är kanske på alla sätt en av världens bästa spel genom tiderna!!!

Är absolut bland de bättre spelen. Top 3 lätt:)

Permalänk
Relik 📜

Som tidigare länkat finns en hel sektion för GTA V. Diskutera vidare där!
http://www.sweclockers.com/forum/157-grand-theft-auto/

*tråd låst*

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S