Vilka spel ångrar du att du någonsin spelade?

Permalänk
Medlem

Vilka spel ångrar du att du någonsin spelade?

Jag själv, world of warcraft. Blev som tur var endast 3 dagar av spelande, av priset på 700 kr. Cs var inte heller något jag är stolt över att ha slösat bort endel timmar på.

Permalänk
Medlem

The sims det första spelet haha vad jag skämdes efter nån dags spelande.

Permalänk
Medlem

Postal 2

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

wow
tack och lov betalade jag itne för det utan körde trail

Permalänk

C&C3, okej tyckte spelet såg ut att ha bra förutsättningar men allvarligt.. tröttnade efter 1 vecka och Guild Wars, bland det tråkigaste jag spelat på senare dagar :/

Visa signatur

"Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly"

Permalänk
Medlem

Nu kommer folk slå mig men ändå

Monkey island & lugis mansion

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Medlem

Tibia

Visa signatur

Cpu: AMD Athlon 4600 X2 Ram: Corsair 2040 DDR2 Graphics: GeForce 8800 GT Alpha Dog Edition Power: Hiper 580W Storage:2x Westen Digital 250GB / 500GB Chassi: Apevia X-Plorer Black.
PSN: huxs

Permalänk
Medlem

Battlefield 2. Sämsta köpet jag någonsin gjort.

Visa signatur

#apple.se @efnet - Frihet, Jämlikhet, Mac.

Permalänk
Medlem

World of Warcraft, Beroendeframkallande till en överdrivet nivå, men jag har fått många vänner därifrån som jag fortfarande har kontakt med så det är det enda plussidan.
Two Worlds, fattar inte att jag slösade bort 20 minuter på detta skit spel, jag har väldigt goda förhoppningar men omkring allt i spelet förstörde det, förstår inte varför utvecklare inte kan lägga ner lite tid på att testa spelet innan dem skickar ut det i ett Jävla ALPHA version (även om det "officielt" inte är det) för att sen slänga ut miljontals uppdateringar om tillräckligt många köper det.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 16GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Avstängd

age of empires 3, rome:total war, köpte spelade första dagarna sen har de bara legat

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Stalker, jag kan inte se nåt i detta spel som är bra. Grafiken var långt från imponerande. AIn som folk lovordar skrattade jag åt.
Får se om jag kan pracka på nån spelet..

Permalänk

jag ångrar inte att jag har spelat dom,spelar/testar man inte så får man ju aldrig reda på om spelet är dåligt eller ej(trailers/bilder säger ju inte mycket).
men däremot så ångrar man ju en hel del köp och den listan är tok för lång för att skrivas här.

men för att ge ett någolunda bra svar på frågan:
KALonline samt blockland.
2 helt beroendeframmkallande spel vilket man har ödslat enormt mycket tid på.
är både glad och ledsen över att dom började ta betalt för KALonline och att dom gammla versionerna utav blockland snart har dött ut,det fick en att sluta spela eller åtminstånde dra ner på spelandet.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Half-Life 2.
Köpte det dyrt i butik istället för att beställa för att jag var så sugen, kommer hem och plågas igenom den hemska steam-installationen, drabbas av hackande-ljud-buggen men fortsätter spela. Tröttnar när jag kommit ungefär till den långa bron och har inte rört skiten sen dess.

Permalänk
Medlem

Shadow of the Colossus
Hackar värre än DOOM 3 på en pII 266mhz MMX.
Spelade i 30 minuter innan jag var tvungen att stänga av.
Istället för kvalitet så var det skit. Storyn var säkert helt okej dock.

Någon som vill köpa dyngan för en hundring kan ju höra av sig.

Visa signatur

[C2D E6850][OCZ Reaper 4gb 800MHz][GA-P35-DS4 rev 2.0][GW 8800GT 512][150gb Raptor + 1,2tb][HX 620W][Samsung 970p]
GWAR!!
http://www.stargateworlds.com/

Permalänk

Counter-strike, spelar det än och vet inte varför, har spelat det så mycket att jag inte ens kommer ihåg.

Permalänk
Medlem

Det måste ändå vara mest tragiskt att spela ett spel man verkligen ångrar... och sen fortfarande spela det.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Tibia, Postal 2 och BF2

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | Samsung 840 Pro +
Seagate Barracuda 4TB med Primocache | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem

Xevious, till NES.

Sämsta spel jag någonsin i mitt liv har spelat... Tror jag köpte det för 50kr, för en massa herrans år sedan...

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem

Deus Ex 2: Invisible War.

Visa signatur

.

Permalänk

Boiling point, står i hyllan och skäms. Köpte på dagen det släpptes och blev blåst på 399kr. Har inte köpt ett fullprisspel sen dess.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rapidfool
C&C3, okej tyckte spelet såg ut att ha bra förutsättningar men allvarligt.. tröttnade efter 1 vecka och Guild Wars, bland det tråkigaste jag spelat på senare dagar :/

samma här på cc3 men tror du kommer tibax efter uppdateringen som kommer snart för att balancera för då vet jag att JAG kommer spela det mycket

Permalänk
Inaktiv

"Unreal II: The Awakening" är ett rätt sunkigt spel jag spelade igenom. De tio timmarna kunde jag lagt på något bättre.

Permalänk
Medlem

B.O.B. till SNES... dynga... dynga... DYNGA..!

Permalänk
Medlem

Postal 2 som jag spelade hos en kompis nån timme.. Så jävla meningslöst

Visa signatur

"Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it." - Brian W. Kernighan

Permalänk
Inaktiv

Spinifer finns det till pc

Permalänk
Medlem

MS-Röj

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tlx06
Spinifer finns det till pc

Nope, bara till PS2 vad jag vet.. Jag antar att tråden inte endast var dedikerad till PC-spel.

Visa signatur

[C2D E6850][OCZ Reaper 4gb 800MHz][GA-P35-DS4 rev 2.0][GW 8800GT 512][150gb Raptor + 1,2tb][HX 620W][Samsung 970p]
GWAR!!
http://www.stargateworlds.com/

Permalänk
Medlem

Hmm, om man räknar spelen till Nes - 199st, 500st osv på samma kasett.
Så måste nog 97% vara rent skräp. där fanns det otroligt mycket
meningslöst dravel.

Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::

Permalänk
Medlem

Tomb Raider: angel of darkness
Homeworld 2
Unreal 2 var snyggt, men fän så tråkigt.

Visa signatur

Life is pain, love makes you weak, the world is a cold and hard place and in the end, we all die alone! So cheer up!

Permalänk
Medlem

tibia..

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.